- Σε λιγότερο από εννέα χρόνια, η Dacia έχει κερδίσει πάνω από 600.000 πελάτες στη Γαλλία.
- Το νούμερο 600.000 Dacia για την Γαλλία ήταν ένα Sandero.
Λιγότερο από εννέα έτη μετά την έναρξη του Logan στη Γαλλία, η Dacia πέρασε το ορόσημο των 600.000 οχημάτων. Μέχρι σήμερα, περισσότερα από 232.000 Sanderos, 150.000 Dusters, 100.000 Logan MCVs και 57.000 Logans έχουν αγοραστεί στη Γαλλία από τα διάφορα μοντέλα που ξεκίνησαν στην Γαλλική αγορα.
Dacia: μια γαλλική ιστορία επιτυχίας
Στη Γαλλία ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2005, όταν το Logan κυκλοφόρησε, με την μάρκα Dacia σταδιακά να βοηθάει ώστε να αλλάξει το τοπίο της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, προτείνοντας ένα νέο τρόπο για να πάει η αυτοκίνηση.
Η Dacia προσφέρει μια βελτιωμένη γκάμα οχημάτων, οι οποία στοχεύει αρχικά τους ιδιοκτήτες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, που τα χαρακτηρίζει μια ασυναγώνιστη αξία από την άποψη του χώρου καμπίνας τους και τις προδιαγραφές εξοπλισμού.
Σε μόλις εννέα χρόνια, η Dacia έχει χαραγμένη μια θέση για τον εαυτό της στη γαλλική αγορά με την κατάληψη της πέμπτης θέσης το 2013, παρά το γεγονός ότι εξυπηρετεί σχεδόν αποκλειστικά μεμονωμένους αγοραστές αυτοκινήτων.
Η δημοτικότητά της συνεχίζει δυναμικά: μέχρι το τέλος του Απριλίου 2014, η Dacia ήταν στην τέταρτη θέση στη Γαλλία. Το Sandero είναι το Top μοντέλο σε πωλήσεις σε πελάτες λιανικής πώλησης στη χώρα.
[symple_toggle title=”English Version”]
- In less than nine years, Dacia has won over 600,000 customers in France.
- The 600,000th Dacia sold in France was a Sandero.
Less than nine years after launching Logan in France, Dacia has passed the milestone of 600,000 vehicles sold in France.
To date, more than 232,000 Sanderos, 150,000 Dusters, 100,000 Logan MCVs and 57,000 Logans have been purchased in France since the various models were launched.
Dacia: a French success story
First launched in France in June 2005 when Logan was released, the Dacia brand has gradually helped to change the landscape of the French automotive industry by proposing a new way to go motoring.
Dacia offers a streamlined range of vehicles, which initially targeted used-car owners, featuring an unbeatable value in terms of their cabin space and equipment specification.
In just nine years, Dacia has carved a spot for itself in the French market, rising to fifth position in 2013 despite the fact that it caters almost exclusively to individual car buyers.
Its popularity has not waned since: as of the end of April 2014, Dacia ranked fourth in year-to-date sales to individuals in France. Sandero is the best-selling car to retail customers in the country.
[/symple_toggle]