Η Nissan αποφάσισε να σταματήσει την εμπορευματοποίηση ντίζελ κινητήρων στην Ευρώπη ως αποτέλεσμα των νέων περιβαλλοντικών περιορισμών και θα επικεντρωθεί στα ηλεκτρικά οχήματα.
Αυτές οι πληροφορίες προέρχονται από την ιαπωνική εφημερίδα Nikkei, η οποία αναφέρει εσωτερικές πηγές. Αν αυτές οι πληροφορίες επιβεβαιωθούν από τη Nissan, θα ακολουθήσει τον δρόμο της Toyota, η οποία ανακοίνωσε το σταμάτημα των ντίζελ στην Ευρώπη στα τέλη του 2018 και η Subaru από το 2020.
Σε αντίθεση με τους δυο αυτούς κατασκευαστές, η Nissan δεν θα σταματήσει εν μια νυκτί το σχεδιασμό και την εμπορία ντίζελ στην Ευρώπη. Εάν οι ντιζελοκινητήρες αντιπροσώπευαν μόνο το 7% των πωλήσεων στη Toyota το 2017, ήταν 47% στη Nissan κατά την ίδια περίοδο, σύμφωνα με στοιχεία που συνέταξε η Jato Dynamics. Από τις πωλήσεις των 560.415 το 2017, αυτό αντιπροσωπεύει 263.395 οχήματα ντίζελ έναντι 47.293 αυτοκινήτων για την Toyota.
Η απόφαση αυτή, αν επιβεβαιωθεί, θα έχει συνέπειες στο πλαίσιο της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, καθώς η Renault είναι ο προμηθευτής κινητήρων ντίζελ εντός της Συμμαχίας. Πέρυσι, ο γάλλος κατασκευαστής πούλησε 1.133.277 οχήματα στην Ευρώπη, εκ των οποίων το 49% ήταν ντίζελ ή 555.305 οχήματα. Αρκεί να πούμε ότι η απομάκρυνση των 263.395 πετρελαιοκινητήρων που πωλούνται από τη Nissan μπορεί πολύ γρήγορα να προκαλέσει προβλήματα στην Renault.