Η πρώτη εξέλιξη της μονάδας ισχύος της Renault για το 2018 είναι έτοιμη, αλλά ο γάλλος κατασκευαστής κινητήρων δεν είναι κατ ‘ανάγκην πεπεισμένος ότι είναι κατάλληλο για την Red Bull να την χρησιμοποιήσει στο επόμενο Grand Prix του Καναδά.
Σε μια πίστα όπως αυτή στο Μόντρεαλ, η πρόσθετη ισχύς του κινητήρα είναι ευπρόσδεκτη, αλλά η εξελιγμένη μονάδα ισχυος της Renault ενδέχεται να μην τοποθετηθεί σε όλες τις ομάδες που προμηθεύει η γαλλική εταιρεία. Η επιλογή θα γίνει βάση της χρήσης εξαρτημάτων που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί αυτή τη σεζόν, δεδομένων των κανονιστικών ορίων και κυρώσεων που ενδέχεται να προκύψουν.
Δύο οδηγοί που χρησιμοποιούν τη μονάδα ισχύος της Renault είναι ήδη σε κακή κατάσταση σε σχέση με τις ποσοστώσεις. Αυτή είναι η περίπτωση του Daniel Ricciardo της Red Bull, αφού ο Αυστραλός χρησιμοποίησε μια δεύτερη μονάδα ισχύος στο Grand Prix της Κίνας μετά από την αποτυχία στο Μπαχρέιν. Ο νικητής του Grand Prix του Μονακό υπέστη επίσης πρόβλημα με την MGU-K στο Πριγκιπάτο και θα πάρει ποινή δέκα θέσεων στο GP του Καναδα αν χρησιμοποιήσει μια καινούργια.
Στην McLaren, ο Stoffel Vandoorne αντιμετωπίζει επίσης πρόβλημα αφού έχει ήδη χρησιμοποιήσει δύο ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου, κινδυνεύοντας με ποινή πέντε θέσεων όταν μια τρίτη θα τοποθετηθεί στο μονοθέσιο του. Στην ομάδα της Renault, οι Carlos Sainz και Nico Hülkenberg έχουν χρησιμοποιήσει δύο MGU-H, ενώ ο Fernando Alonso έχει κάνει δυο αλλαγές Turbo στη McLaren, αλλά για αυτούς τους τρεις οδηγούς θα χρειαστεί να περιμένουμε το τέταρτο στοιχείο να αποτελέσει αντικείμενο ποινής.
Αυτές οι ανισότητες στη χρήση εξαρτημάτων κινητήρα θα μπορούσαν επομένως να οδηγήσουν σε διαφορετικές αποφάσεις στο Μόντρεαλ. “Έχουμε μια νέα προδιαγραφή κινητήρα”, λέει ο Cyril Abiteboul, Γενικός Διευθυντής της Renault Sport Racing, στο Motorsport.com. “Πρέπει ακόμα να επιβεβαιώσουμε την εισαγωγή, επειδή τα χιλιόμετρα δεν είναι τα ίδια για όλα τα μονοθέσια, έτσι θα δούμε πού και πότε θα εγκαταστήσουμε ακριβώς αυτή τη νέα προδιαγραφή”.
“Πιστεύω ότι διαθέτουμε έξι κινητήρες, με την επιφύλαξη των τελευταίων γεγονότων στη γραμμή παραγωγής – αυτό είναι το σχέδιο, αλλά δεν είναι βέβαιο ότι αυτό είναι το καλύτερο που πρέπει να κάνουμε για να εισαγάγουμε αυτή τη νέα προδιαγραφή για τα έξι μονοθεσία, ειδικά με την Red Bull, πρέπει να το αναλύσουμε, πάντα δουλεύουμε σε συνεργασία με τις ομάδες, προσπαθώντας να κάνουμε το καλύτερο για το συνολικό αποτέλεσμα της σεζόν “.
“Είναι ένα μικρό κέρδος στην ισχύ, αν και γνωρίζουμε ότι δεν θα είμαστε οι μόνοι, μπορούμε να περιμένουμε περισσότερη δύναμη από τη μηχανή εσωτερικής καύσης [ICE], για την υπόλοιπη σεζόν και ίσως το επόμενο έτος”.
Στις τάξεις της Red Bull Racing, η οποία κέρδισε στο Μονακό τη δεύτερη νίκη της με τον Daniel Ricciardo, παρά τα προβλήματα κινητήρα που συναντήθηκαν στον αγώνα από τον Αυστραλό, οποιαδήποτε πρόοδος στη μονάδα ισχυος είναι ευπρόσδεκτη και αναμένεται ανυπόμονα. “Ψάχνουμε για μια αξιόπιστη MGU-K”, δήλωσε ο διευθυντής της ομάδας Christian Horner. “Υπάρχει μια μικρή εξέλιξη για το Μόντρεαλ και οτιδήποτε μπορούμε να πάρουμε τώρα είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς”.