Η Renault ξεκινάει την κατασκευή του Nissan Navara στην Αργεντινή, το οποίο θα ακολουθήσει τον Οκτώβριο από το Renault Alaskan και στη συνέχεια θα ενταχθεί και η Mercedes X-Class.
Το εργοστάσιο της Renault Αργεντινής στην Santa Isabel ξεκινά την παραγωγή των Nissan Navara. Στην συνέχεια θα κατασκευάσει και αυτό της Mercedes! Το ιστορικό εργοστάσιο της Renault κοντά στην Κόρδοβα (δυτικά της χώρας), το οποίο παρήγαγε το πρώτο Dauphine το 1960, θα κατασκευάζει και τα τρία pick-up για τα τρία σήματα. Ξεκινάει με το Nissan Navara, το οποίο θα ενώσει τον Οκτώβριο με το παράγωγο της Renault, το Alaskan, στη συνέχεια με τον κλώνο Mercedes X-Class. Τα οχήματα θα απευθύνονται στην αγορά της Νότιου Αμερικής και ιδιαίτερα της Βραζιλίας, την μεγαλύτερη αγορά της Λατινικής Αμερικής, μακράν. Ένα επενδυτικό σχέδιο ύψους 800 εκατομμυρίων δολαρίων ανακοινώθηκε το 2016 από την Renault στην Αργεντινή.
Τα Navara, Alaskan καθώς και η X-Class μοιράζονται το 90% των εξαρτημάτων. Μόνο το εμπρός και πίσω μέρος, οι τροχοί, το σύστημα πλοήγησης” διαφέρουν από το Nissan Navara, αναγνωρίζει o Laurens van den Acker, αφεντικό σχεδιασμού της Renault. Τα Navara και Alaskan κατασκευάζονται ήδη στο εργοστάσιο Cuernavaca (Μεξικό) από το 2016 αλλά και στη Βαρκελώνη (Ισπανία), συμπεριλαμβανομένης της X-Class. Πρόκειται για μια τεράστια αγορά άνω των 4,6 εκατομμυρίων μονάδων παγκοσμίως (150-160.000 στην Ευρώπη).
Η Renault είναι πολύ παρούσα στη Λατινική Αμερική
Η γαλλική εταιρεία παράγει τώρα στη Νότια Αμερική τα Logan, Sandero, Duster και το μικρό pickup Duster Oroch που αναπτύχθηκε ειδικά για την αγορά της Νότιας Αμερικής. Ξεκίνησε επίσης το βραβευμένο Captur της Βραζιλίας, ένα “SUV” εμπνευσμένο από το μικρό Ευρωπαϊκό Captur, αλλά επιμηκύνθηκε και κατασκευάζεται σε μια απλοποιημένη πλατφόρμα του Dacia Duster. Τέλος, ξεκίνησε πριν από περισσότερο από ένα χρόνο την κατασκευή του μικρού Kwid με πολύ χαμηλό κόστος στη Βραζιλία. Αυτό είναι πολύ ελκυστικό στην κεντρική θέση του “Carro popular”, μιας φορολογικής κατηγορίας στη Βραζιλία. “Θα κατασκευάσουμε 130.000 Kwid στη Βραζιλία μέχρι το 2018”, προέβλεψε ο Marc Suss, Διευθυντής που είναι υπεύθυνος για τα χαμηλού κόστους οχήματα της Renault. Επίσης παρουσίασε στις αρχές Μαΐου το Dokker ανασχεδιασμένο με τα σήματα της Renault, η παραγωγή του οποίου ξεκίνησε τον Μάρτιο στην Santa Isabel με το όνομα Kangoo!
Ανάκαμψη της αγοράς στη Βραζιλία
Στην περιοχή της Λατινικής Αμερικής, οι πωλήσεις της Renault αυξήθηκαν 10% πέρυσι, σε μια αγορά που αυξήθηκε κατά 7,2%, με μερίδιο αγοράς 6,7%, αυξημένο κατά 0,2 μονάδες. Ο όμιλος επωφελήθηκε ιδιαίτερα από την ανάκαμψη της αγοράς της Βραζιλίας, η οποία αυξήθηκε κατά 9,3%. Οι πωλήσεις της Renault αυξήθηκαν 11,4% στη Βραζιλία σε 167.147 μονάδες και το μερίδιο αγοράς έφτασε στο 7,7%, χάρη στα καλά αποτελέσματα των νέων μοντέλων Captur και Kwid. Το πρώτο τρίμηνο του 2018, η Renault είναι ο έβδομος μεγαλύτερος κατασκευαστής στη χώρα, πίσω από τους τέσσερις μεγάλους παίκτες στη Βραζιλία: τη Volkswagen, τη Fiat Chrysler Automobiles, τη GM (Chevrolet) και, παρεμπιπτόντως, τη Ford.
(challenges.fr)