Εκτός Ευρώπης, τα Dacia πωλούνται σαν Renault. Μια πρακτική που σύντομα θα σταματήσει για να διακρίνονται καλύτερα τα δύο εμπορικά σήματα.
Ο όμιλος Renault τα πολύ καλά, με ρεκόρ πωλήσεων και οικονομικά αποτελέσματα. Μια κατάσταση που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία της Dacia και γενικότερα της σειράς Entry. Εκτός της Ευρώπης και μερικές χώρες γύρω από τη Μεσόγειο, τα οχήματα χαμηλού κόστους πωλούνται με τα σήματα της Renault.
Πρόκειται για μια έξυπνη στρατηγική της Renault, η οποία προσφέρει οχήματα χαμηλού κόστους στις αναδυόμενες χώρες (που οι τοπικοί πελάτες αναμένουν) που επωφελούνται από τη φήμη της μητρικής εταιρείας. Στη Νότια Αμερική, τη Ρωσία ή την Ινδία, το Duster είναι ένα Renault. Ακόμα και η φήμη των ονομάτων των οχημάτων της Renault μπορεί να αλλάξει. Έτσι, το νέο Kangoo που ξεκίνησε την άνοιξη στην Αργεντινή είναι ένα Dacia Dokker.
Αλλά όπως αποκαλύπτει η Le Figaro, η στρατηγική αυτή πρόκειται να εγκαταλειφθεί. Ο Sylvain Coursimault, διευθυντής μάρκετινγκ, είπε: “Το Duster είναι το τελευταίο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στην αγορά με την εμπορική επωνυμία Dacia και Renault στον κόσμο”.
Η Renault δεν θέλει να αναμειγνύει τα μοντέλα της και να αναβαθμίζει τα οχήματα για την καλύτερη εναρμόνιση του σχεδιασμού και της εικόνας της μάρκας σε διαφορετικές ηπείρους. Αισθητικά, μπορούμε να δούμε μια διαφορά ανάμεσα στα “πραγματικά” Renault και στα οχήματα που έχουν σχεδιαστεί για την Dacia, απλούστερα και πιο γωνιακά.
Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι η Renault θα κόψει τις γέφυρες με τη Dacia. Αν και δεν θα υπάρχει πλέον ένα μοντέλο με την ίδια σιλουέτα που θα διατίθεται από τους δύο κατασκευαστές, η Renault θα βασίζεται πάντοτε σε πλατφόρμες χαμηλού κόστους. Υπάρχει ήδη, το Kaptur της Ρωσίας, όχημα με την εμφάνιση του Captur αλλά με μια πλατφόρμα Duster.
Αυτή η νέα διάκριση υποδηλώνει ότι το μελλοντικό Sandero και Logan για τη Νότια Αμερική θα έχουν διαφορετική σχεδίαση.
Source: caradisiac.com