Η Renault υπολογίζει στα SUV για να διατηρηθεί η δυναμική των πωλήσεων στην Ευρώπη, όπως ανέφερε ο Thierry Koskas, επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Πέρυσι, η Renault έγινε το Νο2 της Ευρώπης στις πωλήσεις πίσω από την VW. Το παιχνίδι έχει αλλάξει με την ανακοίνωση της ευρωπαϊκής αντίπαλου της Renault, τον Όμιλο PSA την απόκτηση της Opel από τη General Motors.
Ο Koskas δεν σχολίασε τις στρατηγικές επιπτώσεις στις πώλησης της Opel, αλλά είπε ότι εξακολουθεί να αναμένει την Renault να κερδίζει τόσο σε όγκο πωλήσεων όσο και σε μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη. «Βλέπουμε την αγορά να εξακολουθεί να αυξάνεται, όχι με τον ίδιο ρυθμό όπως το 2016, αλλά και πάλι υπάρχει αύξηση από 1,5 έως 2%», είπε σε συνέντευξή του.
Τα νέα μοντέλα της Γαλλικής εταιρείας που θα τραβήξουν τις πωλήσεις στην Ευρώπη φέτος θα είναι το Koleos, το οποίο μοιράζεται κοινά στοιχειά με το X-Trail, και το pickup Alaskan, με βάση το Navara.
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές του μήνα, η Renault παρουσίασε και το ανανεωμένο Captur, το καλύτερο σε πωλήσεις SUV subcompact στην Ευρώπη το περασμένο έτος. Η εταιρεία αναφέρει τα τσιμπήματα σχεδιασμού, συμπεριλαμβανομένου μιας επανασχεδιασμένης μάσκας, ενισχύοντας την ταύτιση με το συμπαγές SUV Kadjar.
Διαβάστε επίσης: 87o Σαλόνι αυτοκίνητου Γενεύης – Το Ανανεωμένο Renault Captur
Το νέο Koleos θα ενισχύσει την πολύ σημαντική γκάμα SUV της Renault. Πέρυσι, το 26,9% των πωλήσεων της μάρκας στην Ευρώπη ήταν τα SUV, ένας αριθμός όπου ο Thierry Koskas αναμένει να συνεχίσει να αυξάνεται.
«Νομίζω ότι υπάρχει ακόμα περιθώριο για ανάπτυξη σε αυτό το τμήμα, μόνο και μόνο επειδή θα υπάρχουν περισσότερες προσφορές», είπε. «Έχουμε ένα SUV περισσότερο ή λιγότερο σε κάθε κατηγορία – Captur στην κατηγορία Β (subcompact), Kadjar στην κατηγορία C (compact) και τώρα το Koleos στην κατηγορία D (μεσαίου μεγέθους).»
Διαβάστε επίσης: 87o Σαλόνι αυτοκίνητου Γενεύης – Ντεμπούτο στην ευρωπαϊκή αγορά για το Renault Koleos
Οι πωλήσεις των SUV είναι τόσο ανοδικές που η εταιρεία σκοπίμως στην τελευταία έκδοση του minivan Espace, το οποίο έκανε ντεμπούτο το 2015, του έδωσε χαρακτήρα SUV.
«Σήμερα, είναι σαφώς ένα SUV,» είπε ο Koskas για το Espace. «Αν κοιτάξει κανείς την καθαρή κατηγορία των MPV (βαν), είναι λίγο κάτω, και αυτό που θέλαμε να κάνουμε με το σχέδιο είναι να δώσουμε μια πιο crossover εμφάνιση σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.»
Ο Koskas σημείωσε την έκπληξη της Renault όταν διαπίστωσαν το 30% των πωλήσεων του Espace έγινε στην έκδοση Initiale Paris, η οποία ξεκινά από 47.100 ευρώ, σε σύγκριση με την βασική έκδοση του Espace των 35.700 ευρώ.
Διαβάστε επίσης: Νέο Renault Espace – Η ναυαρχίδα καινοτομιών της Renault
Το νέο Koleos θα έχει επίσης μια έκδοση Initiale, είπε Koskas. «Υπήρξε σαφέστατα ζήτηση γι ‘αυτό», είπε. «Πολλοί από τους πελάτες είναι έτοιμοι να πληρώσουν κάποια επιπλέον χρήματα για να πάρουν το καλύτερο εξοπλισμό ή το καλύτερο σύστημα ήχου.»