Για να κερδίσει την κινεζική αγορά, η Renault στοιχηματίζει τα πάντα ή σχεδόν τα πάντα στα SUV.
Η Renault έχει μεγάλες φιλοδοξίες στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο. Προς το παρόν, ο Γάλλος κατασκευαστής αγωνίζεται να το κάνει. Έτσι, για να αλλάξει τα πράγματα, η γαλλική μάρκα αποφάσισε να βγάλει το βαρύ πυροβολικό στοιχηματίζοντας περισσότερο από ποτέ στα SUV ή μοντέλα στο πρότυπο SUV.
Η Renault, η οποία ήδη παράγει και εμπορεύεται το Kadjar και τον νέο Koleos, έχει μόλις περάσει στην επίθεση παρουσιάζοντας το νέο Espace στο κινεζικό κοινό κατά την τελευταία επίδειξη αυτοκινήτων στη Σαγκάη. Με αυτό το μοντέλο, που συνδυάζει την ευελιξία ενός minivan και το στυλ ενός SUV, η Renault προτίθεται να προσφέρει μια ελκυστική εναλλακτική λύση στην αναπτυσσόμενη αγορά των επταθέσιων οχημάτων. Θα διατεθεί στο εμπόριο τοπικά κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2017.
Captur, το επόμενο;
Και για να προχωρήσουμε ακόμα περισσότερο σε αυτή τη λογική των SUV, ο Γάλλος κατασκευαστής θα μπορούσε σύντομα να αποφασίσει να κατασκευάσει το Captur στο εργοστάσιό της στο Wuhan, στην επαρχία Hubei, στο κέντρο της χώρας. Κυκλοφορεί ήδη στην Κίνα αλλά αποτελεί σήμερα ένα προϊόν εισαγωγής.
Η Renault πούλησε 35.278 οχήματα το 2016 και ήδη 14.189 αυτοκίνητα τους δύο πρώτους μήνες του 2017. Υπάρχει λοιπόν έκρηξη προς τα πάνω, αλλά η Renault είναι σήμερα μόνο η 43η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στη χώρα. Όλα μένουν να γίνουν…