Η τηλεόραση θα παραδώσει το θρόνο της στα ψηφιακά μέσα το 2017, σύμφωνα με τις προβλέψεις που έγιναν από την Renault. “Για πρώτη φορά, το 2017, επενδύουμε περισσότερο σε ψηφιακά μέσα από ό,τι στην τηλεόραση”, επιβεβαιώνει η Valérie Candeiller, διευθυντής διαφήμισης της Renault Γαλλίας.
Αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας ισχυρής πολιτικής εισαχθείσας πριν από 18 μήνες. “Με το κινητό και την ανάπτυξη των μορφών βίντεο, κάνουμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προτεραιότητα στη στρατηγική διαφήμισης μας”, λέει η Candeiller.
Η Renault παίρνει τη μορφή μιας μάρκας που προσκαλεί τον εαυτό της στην καθημερινή ζωή των Γάλλων, μέσα από τα μέσα ενημέρωσης που ευνοούν. “Σήμερα, ο χρόνος που αφιερώνεται στο ψηφιακό μέσο από τους καταναλωτές είναι υψηλότερος από εκείνον που δαπανάται στην τηλεόραση”, παρατηρεί η διευθυντής διαφήμισης.
Μιλώντας για το μέλλον, η Valérie Candeiller θα ενισχύσει τους δεσμούς με τα κοινωνικά δίκτυα, προκειμένου να βελτιώσει την ποιότητα των μεμονωμένων δεδομένων που συλλέγονται. Η Renault ονειρεύεται την αποτελεσματικότερη και πιο σχετική στόχευση όσον αφορά το ρυθμό. Το βίντεο, η εικονική πραγματικότητα και η διαχείριση των πρεσβευτών θα συνθέσουν τις άλλες μείζονες προκλήσεις.
Πηγή: journalauto.com