Στις 27 Απριλίου, η Renault έδωσε σε λίγους δημοσιογράφους την ευκαιρία να οδηγήσουν ένα τροποποιημένο Espace, που χρησιμοποιείται ως ερευνητικό εργαστήριο για την αυτόνομη οδήγηση, σε ένα ταξίδι περίπου είκοσι χιλιομέτρων στην περιοχή του Παρισιού. «Βρισκόμαστε σε μια σημαντική φάση στην ανάπτυξή μας: με αυτό το προτζεκτ και λίγα ακόμα που κυκλοφορούν σε Γαλλία και Γερμανία, αποδείξαμε ότι το όραμά μας για αυτόνομη οδήγηση ήταν ένας εφικτός στόχος.» Θέλουμε να επιτρέψουμε σε όλους να μπορούν να κάθονται πίσω από το τιμόνι οχημάτων όπως αυτό, από το 2020. Το επόμενο βήμα θα είναι να παράσχουμε επίσημη απόδειξη ότι αυτά τα αυτοκίνητα μπορούν να δοθούν σε όλους τους οδηγούς αυτή τη στιγμή “, δήλωσε ο Laurent Taupin,
“Πρέπει να παράγουμε ένα στόλο αυτόνομων οχημάτων μερικών δεκάδων μονάδων και να τα οδηγήσουμε για εκατομμύρια χιλιόμετρα για να εξασφαλίσουμε ότι θα συναντήσουμε και θα επιλύσουμε όλα τα προβλήματα που μπορούμε να φανταστούμε. Πρέπει να επιτευχθεί ένα μέγιστο επίπεδο αξιοπιστίας και η αποτυχία πρέπει να είναι μηδενική. Και ακόμη και με εκατομμύρια χιλιόμετρα, αυτό θα παραμείνει ανεπαρκές, στην πραγματικότητα θα πρέπει να υπερβούμε τα δισεκατομμύρια. Έτσι, θα υπάρχει ένα φυσικό τμήμα και ένα εικονικό κυλιόμενο τμήμα κατά το οποίο τα συστήματα θα είναι εκτεθειμένα σε καταστάσεις που καταγράφονται στον πραγματικό δρόμο, για να τους διδάξουμε καλές αντιδράσεις”.
Ο κ. Taupin εξήγησε επίσης ότι όταν θα ενσωματωθεί η αυτόνομη οδήγηση στη γκάμα Renault, δεν θα υπάρχει κανένας περιορισμός σε μοντέλα γιατί “η τεχνολογία είναι για όλα τα προϊόντα μας, συμπεριλαμβανομένων των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV). Υπάρχει σαφές ενδιαφέρον για την οδήγηση σε ανοιχτό δρόμο αλλά και για τα μικρότερα μοντέλα, διότι εντός πόλης θα είναι δυνατή η εξοικονόμηση χρόνου παραγωγικότητας σε κυκλοφοριακή συμφόρηση”.