Ένα όχημα της Mitsubishi θα μπορούσε να κατασκευάσει η Renault στη Γαλλία εντός δύο ετών. “Ένα SUV της Mitsubishi στην πλατφόρμα CMF της Συμμαχίας θα κατασκευαστεί στην Ευρώπη μέχρι το 2020”, είπε στο γαλλικό Challenges, μια εσωτερική πηγή της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi. Η επιλογή του εργοστασίου δεν έχει αποφασιστεί. Αλλά, η Renault θα ήταν σε θέση να κατασκευάσει αυτό το όχημα, σύμφωνα με τις πληροφορίες. Συγκεκριμένα, θα μπορούσε να συναρμολογηθεί στο εργοστάσιο Douai, όπου κατασκευάζει ήδη μοντέλα σε αυτήν την πλατφόρμα, όπως τα Scénic και Espace ή το sedan Talisman.
Η γαλλική εταιρεία στη συνέχεια θα παράγει το μελλοντικό αστικό αυτοκίνητο του ιαπωνα κατασκευαστή στη βάση (“CMF-B”) του επόμενου Renault Clio V (προγραμματισμένη για τις αρχές του επόμενου έτους). Το μικρό Mitsubishi θα μπορούσε να τοποθετηθεί στο εργοστάσιο Flins.
Πολλές συνέργιες
Η Renault κατασκεύασε 860.000 οχήματα πέρυσι στη Γαλλία, έναντι … 1,3 εκατομμυρίων το 2004. Η Renault είχε 47.711 υπαλλήλους στη Γαλλία στις 31 Δεκεμβρίου 2017, σημειώνοντας αύξηση 3%, μετά από άνοδο 1,4% το 2016.
Τον Φεβρουάριο του 2017, ο τριπλός προϊστάμενος Carlos Ghosn δήλωσε ότι η Mitsubishi “θα φέρει πολλές συνεργίες στη Renault“. Τα ευρωπαϊκά εργοστάσια της Renault “θα είναι σε θέση να κατασκευάσουν οχήματα για τη Nissan και τελικά για τη Mitsubishi”, δήλωσε ο Thierry Bolloré, νέος αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Renault, στο τελευταίο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο. Ο αριθμός 2 του Carlos Ghosn στη Renault εξασφάλισε ότι το παράδειγμα του μικρού Nissan Micra που παράγεται από την Renault στο εργοστάσιο Flins από τα τέλη του 2016 “θα πρέπει να γίνει ευρέως διαδεδομένο”.
Στόχος δέκα δισεκατομμυρίων
Μέχρι το 2020, η Συμμαχία αναμένει ότι το 70% των οχημάτων της θα κατασκευαστεί σε κοινές πλατφόρμες. Αυτή η σπονδυλωτή προσέγγιση θα εξοικονομήσει περίπου 30% στις αγορές και μέχρι 40% στις δαπάνες μηχανικής, σύμφωνα με τη Renault. Στα μέσα Ιουνίου του 2018, η Συμμαχία ανακοίνωσε ετήσιες συνέργειες ύψους 5,7 δισ. Ευρώ (+ 14% έναντι 5 δισ. Ευρώ το 2016). “Επιβεβαιώνουμε το στόχο μας για περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια ευρώ σε ετήσιες συνέργειες μέχρι το τέλος του 2022”, δήλωσε ο Carlos Ghosn στις 13 Ιουνίου σε δήλωση.
Source: challenges.fr