Η Renault θα λανσάρει δύο νέα μοντέλα το επόμενο έτος στην αναπτυσσόμενη αγορά της Ινδίας, όπου και θα σηματοδοτήσει την είσοδο της εταιρείας στην μαζική παραγωγή χαμηλού κόστους κατηγοριών, όπως δήλωσε ανώτατος αξιωματούχος της εταιρείας.
Η εταιρεία έχει ως στόχο το 5% μερίδιο στην αγορά της Ινδίας στην επόμενη τριετία.
«Στόχος της Renault το 2015 θα είναι η εισαγωγή δύο νέων προϊόντων σε δυο πολύ συναρπαστικές κατηγορίες, ένα MPV (όχημα πολλαπλών χρήσεων σχετικό άρθρο) και ένα χατσμπακ (σχετικό άρθρο), τα οποία είναι η καρδιά της ινδικής αυτοκινητοβιομηχανίας,”
όπως ανέφερε ο Sumit Sawhney, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault στην Ινδία.
«Κάνουμε σημαντικά βήματα για να αυξήσουμε την παρουσία μας στην Ινδία μπαίνοντας σε κατηγορίες που αναπτύσσονται έχοντάς μεγάλους όγκους παραγωγής, για να ενισχύσουμε τη θέση μας στην Ινδία.”
«Έχουμε μακροπρόθεσμο πλάνο για την αγορά και εργαζόμαστε για την επίτευξη του 5% μεριδίου αγοράς σε μεσοπρόθεσμη περίοδο, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Αυτό θα γίνει τόσο με τη δρομολόγηση νέων οχημάτων καθώς και την επέκταση του δικτύου αντιπροσώπων μας. “
Σύμφωνα με τον Sawhney, η Renault Ινδίας θα επεκτείνει περαιτέρω τις εγκαταστάσεις στο εργοστάσιο της το επόμενου έτους, η οποία θα περιλαμβάνει μία από τις ταχύτερες ράμπες κατασκευής αυτοκινήτων στην Ινδία.
Ανέφερε την σημαντικότητα της ύπαρξης μοντέλου entry level.
“Το μοντέλο χατσμπακ θα είναι ένα συναρπαστικό πακέτο με μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία. Ψάχνουμε να αυξήσουμε την παρουσία μας στην συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία θα διαδραματίσει καίριο ρόλο στην ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ινδία, και θα διαδραματίσει καίριο ρόλο στην επίτευξη αυτού του στόχου που έχουμε θέση».
Ανέφερε πως η Γαλλική εταιρεία έχει ένα σαφές πλάνο αλλά όχι μόνο για το 2015 αλλά και μεταγενέστερα καθώς η εταιρεία εργάζεται για τη στρατηγική των προϊόντων της για το 2016 και μετέπειτα, λέγοντας:
«Ενώ συγκεντρωνόμαστε στο παρόν, επίσης εργαζόμαστε για την οικοδόμηση μιας ισχυρής παρουσίας, ώστε να είμαστε έτοιμοι στο μέλλον, επεκτείνοντας και άλλο την παρουσία μας στην Ινδία.”
Η Γαλλική εταιρεία έχει αρχίσει την αντεπίθεση της όσον αφορά της αναδυόμενες αγορές με νέα προϊόντα (μοντέλα/κινητήρες) για την Ινδία αρχικά, και την Βραζιλία, όπου και εκεί θα φέρει νέες προτάσεις. Διαβάστε τα ακόλουθα άρθρα:
Διαβάστε για το νέο Δικύλινδρο, δίχρονο κινητήρα ντίζελ της #Renault που θα κάνει ντεμπούτο στην αγορά της Ινδίας:
Πέντε καταπληκτικές οικολογικές τεχνολογίες από τη Renault
Δείτε την νέα πρόταση Pick-UP της Renault σε μορφή πρωτοτύπου για την αγορά της Βραζιλίας. Μια κατηγορία όπου η Renault θα λανσάρει 3 διαφορετικές προτάσεις:
Renault Duster Oroch: Το νέο πρωτότυπο Pick-up της Renault