Η Renault παρουσίασε το σχέδιο και τις φιλοδοξίες της μέχρι το 2017 για την επέκταση της στην περιοχή της Μέσης Ανατολής.
Θα παρουσιάσει διάφορα νέα μοντέλα που θα διατεθούν στην περιοχή σύντομα, συνολικά 11 νέα οχήματα θα ξεκινήσει στο διάστημα των επόμενων τριών ετών.
Η γαλλική εταιρεία έχει ως στόχο να πουλήσει 75.000 οχήματα και έχει ως στόχο τον τριπλασιασμό του μεριδίου αγοράς της σε 3% μέχρι το 2017.
Το σχέδιο για την ανασυγκρότηση των πωλήσεων ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια, και έχει αυξήσει τις πωλήσεις κατά 72% στο GCC και κατά 46% στην περιοχή ως σύνολο.
Ο Peyman Kargar, αντιπρόεδρος της Περιφέρειας Ινδίας – Αφρικής – Μέσης Ανατολής, δήλωσε:
“Η Μέση Ανατολή είναι μια περιοχή-κλειδί για τη Renault. Έχουμε οικοδομήσει ένα φιλόδοξο σχέδιο ανάπτυξης τριών σταδίων για τα επόμενα χρόνια για να ανέβουμε στο 3% μεριδίου αγοράς. Το 2015 θα καταδείξει την επιτάχυνση της Renault στην αγορά και θα δείξει το δρόμο για το μέλλον. “
Η γκάμα θα εστιάζεται σε τέσσερα βασικά μοντέλα – το νέο Captur, το δημοφιλές Duster, το Clio RS, και το Zoe.
Συνολικά τα νέα μοντέλα που θα διατεθούν φέτος είναι τα Duster, Symbol, Dokker Van, Zoe, Clio RS και το Captur.
H Renault κατέγραψε ισχυρές πωλήσεις το περασμένο έτος, έχοντας πουλήσει 23.650 οχήματα, +39% αύξηση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Τα Renault Duster και Fluence παραμένουν τα best-seller ευρωπαϊκά μοντέλα τόσο στην Σαουδική Αραβία όσο και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.