Σύμφωνα με έρευνα του Γαλλικού Automobile Magazine, η Renault και η Dacia προσφέρουν την καλύτερη ποιότητα εξυπηρέτησης μετά την πώληση στην Γαλλία. Η Citroën είναι η τρίτη (από 23 καταχωρημένα εμπορικά σήματα). Οι κορυφαίες γερμανικές μάρκες και ιδιαίτερα η Volkswagen απογοητεύουν. Η Opel, η Alfa Romeo και η Nissan επικρίνονται πιο πολύ.
Η έρευνα (σε 10.000 αυτοκινητιστές) του περιοδικού Automobile σχετικά με την ποιότητα της εξυπηρέτησης μετά την πώληση στη Γαλλία, έφερε σημαντικά αποτελέσματα. Η Renault, με τα 4.000 σημεία σέρβις στη Γαλλία, παρέχει την καλύτερη εξυπηρέτηση. Η πυκνότητα του δικτύου έχει βαθμολογία 20 από τα 20, η διαθεσιμότητα είναι πολύ έντιμη 15 στα 20. Οι πελάτες λένε ότι είναι 65% ικανοποιημένοι, ένα εξαιρετικό ποσοστό.
Η Dacia και η Citroën ακολουθούν τη Renault
Λογικά, η Dacia, η οποία μοιράζεται τα ίδια σημεία με τη Renault, φτάνει ακριβώς πίσω της στην σχετική λίστα. Η ρουμανική χαμηλού κόστους μάρκα της Renault έχει μια πολύ καλή δεύτερη θέση. Το χαμηλό κόστος δεν σημαίνει κακή εξυπηρέτηση. Αντιθέτως. Πίσω από το δίδυμο των δύο μαρκών του ομίλου Renault, η Citroën βρίσκεται στην τρίτη θέση στο βάθρο (από 23 μάρκες). Μεταξύ των μη γαλλικών εταιρειών, η Suzuki, με τα ιαπωνικά εξειδικευμένα μικρά μοντέλα που δεν είναι (πολύ) δαπανηρά, είναι τέταρτη, παρά έναν αρκετά μικρό αριθμό αντιπροσώπων στη Γαλλία.
Η Peugeot είναι μπροστά … από την BMW, των οποίων οι πελάτες έχουν τσουχτερούς λογαριασμούς! Σε αντίθεση με αυτό που μπορεί κανείς να σκεφτεί, το “premium” δεν είναι σε καμία περίπτωση συνώνυμο με την ποιότητα μετά την πώληση. Μεταξύ των απογοητεύσεων, σημειώστε τη Mercedes στην όγδοη θέση, πίσω από την Toyota, και την DS, η οποία είναι μόλις ενδέκατη. Η Audi είναι η δέκατη πέμπτη, η Volvo δέκατη έκτη.
Στην πέμπτη θέση, βρίσκουμε τη Volkswagen. Πίσω από την εταιρία του Wolfsburg, οι κορεατες της Hyundai, από τους οποίους μόλις το 26% των πελατών είναι ικανοποιημένοι. Η Opel, η νέα μάρκα του ομίλου PSA, βρίσκεται στο κάτω μέρος του τραπεζιού (υπερβολικά ακριβά ανταλακτικα, δυσκολία στην επιβολή της εγγύησης).
Η ιταλική εταιρεία Alfa Romeo συλλέγει το 86% των δυσαρεστημένων! Όσον αφορά τους Ιάπωνες, σύμμαχο της Renault, οι πελάτες της αντιμετωπίζουν νομικά και εμπορικά προβλήματα εγγύησης. Επίσης, διαμαρτύρονται για τη διαθεσιμότητα σημείων εξυπηρέτησης, τα οποία είναι αρκετά κάτω από το μέσο όρο.