Πληρούν τις απαιτήσεις Euro 6 D
Με στόχο τη μείωση των ρυπογόνων εκπομπών, η Renault παρουσιάζει τις νέες τεχνολογίες των φίλτρων σωματιδίων (FAP) για τους βενζινοκινητήρες και την επιλεκτική καταλυτική αναγωγή (SCR) για κινητήρες ντίζελ.
Με στόχο την παροχή ολοένα και περισσότερων θερμικών κινητήρων χαμηλών εκπομπών, η Renault ανακοίνωσε ότι έχει σχεδιάσει ένα πρωτοποριακό φάσμα κινητήρων που θα επωφεληθούν από μια νέα σειρά τεχνολογιών μείωσης των εκπομπών που θα προσφέρουν ακόμη πιο περιβαλλοντικά βιώσιμες περιβαλλοντικές επιδόσεις. Συγκεκριμένα, οι νέοι κινητήρες θα επωφεληθούν από τα φίλτρα σωματιδίων για βενζινοκινητήρες και την επιλεκτική καταλυτική αναγωγή SCR για κινητήρες ντίζελ. Οι νέοι κινητήρες, οι οποίοι πληρούν τις απαιτήσεις του προτύπου πιστοποίησης Euro 6 D, θα εγκαινιάσουν επίσης το νέο όνομα που προορίζεται για τους εν λόγω κινητήρες: TCe FAP για βενζινοκινητήρες άμεσης έγχυσης και Blue dCi για κινητήρες ντίζελ.
Οι νέοι βενζινοκινητήρες TCe FAP άμεσου ψεκασμού από τον όμιλο Renault ενσωματώνουν τώρα ένα φίλτρο σωματιδίων στο σύστημα εξάτμισης. Αυτή η τεχνολογία, που χρησιμοποιείται ήδη για τους κινητήρες ντίζελ, απαλλάσσει τα καυσαέρια από τις λεπτές σκόνες που περιέχουν κρατώντας τα σε μια μικροπορώδη κυψελιδική δομή που αναγεννάει αυτόματα σε τακτά χρονικά διαστήματα. Το Kadjar θα είναι το πρώτο όχημα του ομίλου Renault που θα εκμεταλλευτεί αυτές τις τεχνολογικές εξελίξεις με δύο επίπεδα ισχύος: TCe 140 FAP και TCe 160 FAP. Ο 1,3 λίτρων, διαθέσιμος σε συνδυασμό με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, “προσφέρει περισσότερη ισχύ, μέγιστη ροπή διαθέσιμη σε χαμηλές στροφές και βελτιστοποιημένη κατανάλωση καυσίμου”.
Οι νέοι κινητήρες Blue dCi διαθέτουν καταλύτη οξείδωσης, που περιλαμβάνει σήμερα την επιλεκτική τεχνολογία καταλυτικής αναγωγής (SCR), τοποθετημένη στο σύστημα εξάτμισης. Ο καταλύτης, που λειτουργεί με διάλυμα βασισμένο στην ουρία (Adblue), επιτρέπει, εκτός από την μεγαλύτερη εξάλειψη των εκπομπών διοξειδίου του αζώτου (NOx), επίσης την καλύτερη απόδοση και απόδοση του κινητήρα. Το Dacia Duster θα είναι το πρώτο όχημα του ομίλου Renault που θα εξοπλιστεί με αυτό το σύστημα με τον κινητήρα Blue dCi 115. Οι νέες τεχνολογίες φίλτρων σωματιδίων (FAP) για βενζινοκινητήρες και επιλεκτική καταλυτική αναγωγή (SCR) για τα ντίζελ θα επεκταθούν προοδευτικά σε όλες τα οχήματα του Ομίλου Renault.
Source: motorionline.com