Το εργοστάσιο της Renault στη Σεβίλλη ξεκίνησε την παραγωγή του νέου κιβωτίου ταχυτήτων TL6, το οποίο είναι ένα νέο εξατάχυτο χειροκίνητο και θα εφοδιάζει εργοστάσια της Συμμαχίας όπως το εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland (Ηνωμένο Βασίλειο), και των Renault σε Palencia (Ισπανία) και Bursa (Τουρκία).
Η Renault εξήγησε σε μια δήλωση της ότι στο τρίτο Βιομηχανικό Σχέδιο της Renault στην Ισπανία (2017-2020) δόθηκαν νέα βιομηχανικά προτζεκτ: ένα νέο όχημα, ένας νέος κινητήρας, ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων και η άφιξη μιας νέας δραστηριότητας έγχυσης αλουμινίου.
Ομοίως, τόνισε ότι το νέο κιβώτιο ταχυτήτων “είναι πραγματικότητα στο εργοστάσιο της Σεβίλλης” και τόνισε ότι “για άλλη μια φορά αποδεικνύει ότι είναι ένα παγκόσμιο εργοστάσιο αναφοράς για μηχανική κατεργασία ακριβείας και παραγωγή σε μεγάλες σειρές κιβωτίων ταχυτήτων”.
Αυτό το νέο μοντέλο του κιβωτίου TL6 προστίθεται σε άλλα μοντέλα που ήδη κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο και ικανοποιούν το 30% των αναγκών του ομίλου Renault.
Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων είναι μια εξέλιξη του μοντέλου TL4, με αύξηση της ροπής από 260 νανόμετρα στα 300 νανόμετρα, η οποία “του επιτρέπει να προσαρμοστεί στους νέους κινητήρες των οχηματων”.
Επιπλέον, η “βελτιστοποίηση του ρυθμού των ταχυτήτων, ο σχεδιασμός των στροφαλοφόρων και το μειωμένο βάρος τους” επιτρέπουν να μειωθεί κατά μέσο όρο 1,5 γραμμάρια εκπομπών CO2 από το όχημα.
Μια διεθνής και πολυεπιστημονική ομάδα, αποτελούμενη από περισσότερους από εκατό ανθρώπους από τη Γαλλία, τη Ρουμανία, την Πορτογαλία και τη Ισπανία, εργάστηκε για τέσσερα χρόνια για την ανάπτυξη αυτού του νέου μηχανικού οργάνου της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi.
Ομοίως, η εταιρεία έχει διευκρινίσει ότι για να επιτευχθεί αυτό, ήταν απαραίτητο να καθοριστεί το προϊόν, να εγκατασταθούν νέες μηχανές παραγωγής, να προσαρμοστούν οι γραμμές παραγωγής και να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες δοκιμές που να εγγυώνται την ασφάλεια, την ποιότητα και τα περιβαλλοντικά πρότυπα που απαιτούνται για την κατασκευή του νέου προϊόντος, σύμφωνα με το Σύστημα Παραγωγής της Συμμαχίας.
Τέλος, ο διευθυντής του εργοστασίου της Σεβίλλης Alfonso García Agúndez ανέφερε ότι για το εργοστάσιο της Σεβίλλης το νέο κιβώτιο ταχυτήτων TL6 αποτελεί “τεχνολογική πρόκληση που επέτρεψε να αυξηθεί η παραγωγική ικανότητα και η ικανότητα των ομάδων”.
Source: 20minutos.es
Photo: Renault