Η Renault Sport πιστεύει ότι έχει πάρει τα μαθήματα της μετά από μια σκληρή σεζόν στην Formula Renault 3.5 το 2014, όπου το πρωτάθλημα δεν ήταν σε θέση να παρατάξει ένας πλήρες Grid μονοθεσιών.
Το πρωτάθλημα συγκλονίστηκε από την είδηση ότι η πρωταθλήτρια ομάδα Carlin αποφάσισε να μην μετέχει στο πρωτάθλημα του 2014 παίρνοντας την απόφαση την παραμονή της σεζόν, ενώ μια χούφτα άλλες ομάδες αγωνίστηκαν ώστε να μπορέσουν να παρατάξουν ένα πλήρες line-up κατά την διάρκειά του έτους.
Τα θέματα αυτά οδήγησαν τη Renault να εργαστεί στενά με τις ομάδες και να καταλήξουν σε μέτρα μείωσης του κόστους για το επόμενο έτος, με τους διοργανωτές του πρωταθλήματος να είναι σίγουροι για την επιστροφή σε πλήρες grid το 2015.
Όταν ρωτήθηκε από το AUTOSPORT αν το 2014 ήταν μια μεταβατική χρονιά για το πρωτάθλημα FR3.5, ο διευθύνων σύμβουλος της Renault Sport Patrice Ratti, δήλωσε:
«Νομίζω ότι γι ‘αυτό θα έπρεπε να είχαμε αντιδράσει νωρίτερα σχετικά με το κόστος.
«Έχουμε υποτιμήσει το πρόβλημα, και υποτιμήσαμε τις λύσεις.
“Μόλις αρχίσαμε να εργαζόμαστε πάνω σε αυτό.”
Ο Ratti πιστεύει ότι οι αλλαγές θα μπορούσαν να σώσουν τις ομάδες με €100,000 ανά σεζόν από το επόμενο έτος.
“Χωρίς να αλλάξουμε την απόδοση του αυτοκινήτου μας βοήθησαν να εξοικονομήσουμε τουλάχιστον αυτό,”
«Οι ομάδες πρέπει να είναι σε θέση να προσφέρουν καλύτερες τιμές, ή να αυξήσουν τα κέρδη.
“Αυτή η χρονιά ήταν δύσκολη για ορισμένες ομάδες, αλλά είναι ευχαριστημένοι με τις αποφάσεις, κάνοντας τις αλλαγές, δουλεύοντας μαζί τους.
“Προετοιμάζονται για το επόμενο έτος, και συζητούν με οδηγούς. Μας είπαν ότι είναι καλύτερη η κατάσταση από ό, τι πριν από ένα χρόνο.”
Η ομάδα της Carlin θα επιστρέψει στο πρωτάθλημα FR3.5 το επόμενο έτος, σε αντικατάσταση της Τσέχικης ISR στο line-up των 12 ομάδων.