Η κοινοπραξία Dongfeng-Renault έχει πουλήσει 12.600 Koleos και 7.595 Kadjar στην Κίνα από τον Ιανουάριο. Θέτει στόχο τις 60.000 μονάδες το 2017.
Ο Γάλλος κατασκευαστής απογειώνεται στην Κίνα. Το 2016, μετά την έναρξη του Kadjar, το πρώτο όχημα που παράγεται τοπικά από την κοινοπραξία με την Dongfeng, βλέπει τις πωλήσεις του στα ύψη +50,8% σε μια αγορά με αύξηση +14%. Η Renault είχε τελειώσει πέρυσι με ένα χαρτοφυλάκιο των 10.000 παραγγελιών του Koleos μέσα σε δύο μήνες.
Ενισχυμένη από αυτή τη δυναμική, η γαλλική εταιρεία άρχισε το 2017 πολύ δυναμικά. Η Dongfeng Renault πούλησε περισσότερα από 20.000 οχήματα το πρώτο τρίμηνο, σύμφωνα με τις ετήσιες προβλέψεις της.
Η κοινοπραξία πούλησε 12.660 Koleos και 7.595 Kadjar, συνολικά 20.255 μονάδες. Η κοινή επιχείρηση αναμένει να πουλήσει περισσότερα από 60.000 οχήματα σε ολόκληρο το έτος.
Η «μικρή» αγορά θα γίνει μεγάλη
Αυτό το έτος, η Κίνα θα παραμείνει μια «μικρή» αγορά για τη Renault, που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα εμφανιστεί ακόμα στο Top 15 των αγορών της. Ενδεικτικά, το 2016, η 14η αγορά, ήταν το Μαρόκο, με 61.726 οχήματα, και 15η, η Αλγερία, με 61.249 μονάδες.
Μακροπρόθεσμα, η Renault έχει μεγάλες φιλοδοξίες. Εξετάζει επίσης μια ηλεκτρική έκδοση του kwid.
Συνετή, η Renault δεν έχει ανακοινώσει επίσημα στοιχεία στόχου στην Κίνα, αλλά «είναι φυσιολογικό ότι, μακροπρόθεσμα, η διείσδυση μας στην Κίνα είναι ισοδύναμη με το μερίδιο μας στην παγκόσμια αγορά,» δήλωσε ο Carlos Ghosn.
Γνωρίζοντας ότι η Renault κατέχει το 3,5% της παγκόσμιας αγοράς και ότι η κινεζική αγορά θα μπορούσε να φθάσει τα 25 εκατομμύρια οχήματα το 2020, πρέπει να συναχθεί ότι ο Γάλλος κατασκευαστής θα μπορούσε τελικά να πουλήσει περίπου 800.000 οχήματα στην Κίνα.