Το 2018 θα είναι μια περίοδος αλλαγών στη γκάμα των μοντέλων της Renault. Με το μεγάλο μέρος της σχεδόν εντελώς ανανεωμένο, η αλήθεια είναι ότι η πιο σημαντική αλλαγή της Renault για το τρέχον έτος θα είναι η άφιξη της πέμπτης γενιάς του Clio, η οποία αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, στην αρχή του φθινοπώρου.
- Ντεμπούτο στην έκθεση του Παρισιού για το νέο Renault Clio 5, αβέβαιοι οι πετρελαιοκινητήρες
- Renault Clio 5 2019: Απαντήσεις για το ημιαυτόνομο σύστημα οδήγηση
Αλλά πρέπει να δούμε και άλλες μικρές εξελίξεις, αλλά όχι λιγότερο σημαντικές, όπως οι facelift εκδόσεις και η ανανέωση της γκάμας κινητήρων των Espace, Talisman και Kadjar.
Και τα τρία μοντέλα έκαναν πρεμιέρα πάνω στην αρθρωτή αρχιτεκτονική πλατφόρμα CMF των Renault-Nissan. Το 2018 και τα τρία φτάνουν στη μέση της εμπορικής τους ζωής, έτσι φέτος θα πρέπει να δούμε αλλαγές που θα τους επιτρέψουν να συνεχίσουν την εμπορική τους ζωή, τουλάχιστον για άλλα τρία χρόνια.
Αλλά δεν περιμένουμε μόνο την αισθητική και τη βελτίωση του εξοπλισμού σε αυτά τα μοντέλα, με την Renault να προετοιμάζει μια βαθιά ενημέρωση ενός μεγάλου μέρους της γκάμας των κινητήρων τους. Ο χρόνος είναι σύντομος και ο Σεπτέμβριος είναι κοντά σε αυτό που φαίνεται, ένα μήνα κατά τον οποίο τίθενται σε ισχύ οι πιο απαιτητικοί κανονισμοί Euro 6d και όλα τα μοντέλα θα πρέπει να ξεπεράσουν τον νέο κύκλο μετρήσεων κατανάλωσης και εκπομπών σύμφωνα με τους κύκλους WLTP και RDE με δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
Έτσι, όλα τα ντίζελ από τον κατασκευαστή θα έχουν επιλεκτικό καταλύτη σωματιδίων NOX με έγχυση AdBlue, ενώ ο dCi 1,5 λίτρων θα έχει βελτιώσεις για την άφιξη του νέου Clio τον Οκτώβριο βελτιστοποιώντας τη λειτουργία του με το κιβώτιο αυτόματου διπλού συμπλέκτη EDC με έξι και επτά ταχύτητες ανάλογα με την ισχύ και το μοντέλο. Ενάντια σε αυτά, στη βενζίνη η κύρια βελτίωση θα είναι η συμπερίληψη φίλτρου σωματιδίων.
Μοντέλα
Ξεκινώντας από το χαμηλότερο μέρος της γκάμας, ούτε το Twingo ούτε το Clio (αναμένεται η νέα γενιά) θα υιοθετήσουν μηχανικές βελτιώσεις, αλλά το Captur θα το κάνει. Παρόλο που αναμένεται το 2019, θα παραμείνει στην αγορά για λίγο περισσότερο από ένα χρόνο, οπότε θα λάβει τον νέο βενζινοκινητήρα TC3 1,3 λίτρων με μέγιστη ισχύ 115 hp σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβωτιο ταχυτήτων – ή αυτόματο EDC διπλού συμπλέκτη – και τα δυο έξι ταχυτήτων.
Στο νέο Mégane και το Mégane Sport Tourer, οι αλλαγές φτάνουν στο μηχανικό επίπεδο με την πρεμιέρα του νέου βενζινοκινητήρα 1.3 TCe σε αυτά τα μοντέλα με τρία επίπεδα ισχύος 115, 140 και 160 hp, και τα δύο με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων και με αυτόματο EDC επτά ταχυτήτων. Στα ντίζελ, ο κινητήρας dCi των 1,5 λίτρων θα έρθει με αυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC επτά ταχυτήτων στην έκδοση των 110 hp και θα έχει μια έκδοση με τον ίδιο αριθμό ισχύος που θα τροφοδοτείται από το σύστημα “Hybrid Assist”.
Στην περίπτωση του Kadjar, εκτός από τις βελτιώσεις της εικόνας που πρέπει να γίνουν σε αυτό το μοντέλο, το εύρος των μηχανικών αλλαγών βελτιώνεται επίσης με το προαναφερθέν 1.3 TCe αν και αντίθετα από τα προηγούμενα, θα προσφέρεται μόνο με τις πιο ισχυρές εκδόσεις με 140 και 160 ίππων, και οι δύο αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο EDC επτά ταχυτήτων, ενώ ο πετρελαιοκινητήρας 110 ίππων θα προσφέρεται επίσης στην ίδια διαμόρφωση.
Το Talisman, το οποίο αναμένεται με πολύ απλό facelift χωρίς σημαντικές αλλαγές, οι μηχανικές εξελίξεις στους κινητήρες βενζίνης θα φέρουν τον τετρακύλινδρο κινητήρα TCe 1,8 λίτρων με μέγιστη ισχύ 225 hp και μόνο με το κιβώτιο EDC επτά ταχυτήτων. Την ίδια στιγμή, ο νέος 1.3 TCe των 160 HP θα κάνει το ντεμπούτο του σε αυτό το μοντέλο με το κιβώτιο EDC επτά ταχυτήτων. Στα ντίζελ θα βελτιστοποιηθεί ο dCi 2.0 λίτρων έχοντας την επιλογή 160 ή 200 ίππων. Θα είναι εξοπλισμένο με έναν επιλεκτικό καταλύτη AdBlue- και θα διατίθεται μόνο με το κιβώτιο EDC έξι ταχυτήτων.
Στην περίπτωση του Espace, μετά τον καινούργιο βενζινοκίνητηρα 1.8 TCe 225 HP που ήδη εφοδιάζεται, θα κυκλοφορήσει και με τον νέο πετρελαιοκινητήρα τεσσάρων κυλίνδρων 2,0 λίτρων dCi 160 HP και 200 HP, ο οποίος δεν θα είναι πλέον διαθέσιμος με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT αλλά με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC έξι ταχυτήτων (διάβασε περισσότερα).
*Version | *Gas | *Power | *Transmission |
---|---|---|---|
Renault Captur 1.3 TCe | Gasoline | 115 HP | Manual 6v / Aut. EDC 6v |
Renault Mégane 1.3 TCe / Renault Mégane Sport Tourer 1.3 TCe | Gasoline | 115/130/160 hp | Manual 6v / Aut. EDC 6v |
Renault Mégane 1.5 dCi / Renault Mégane Sport Tourer 1.5 dCi | Diesel | 110 CV | Manual 6v / Aut. EDC 7v |
Renault Mégane 1.5 dCi Hybrid Assist / Renault Mégane Sport Tourer 1.5 dCi Hybrid Assist | Diesel | 110 CV | 6v Manual |
Renault Kadjar 1.3 TCe | Gasoline | 140/160 hp | Aut. EDC 7v |
Renault Kadjar 1.5 dCi | Diesel | 110 CV | Manual 6v / Aut. EDC 7v |
Renault Kadjar 1.5 dCi Hybrid Assist | Diesel | 110 CV | 6v Manual |
Renault Talisman / Renault Talisman Sport Tourer 1.8 TCe | Gasoline | 225 HP | Aut. EDC 7v |
Renault Talisman / Renault Talisman Sport Tourer 1.3 TCe | Gasoline | 160 CV | Aut. EDC 7v |
Renault Talisman / Renault Talisman Sport Tourer 2.0 dCi | Diesel | 160/200 HP | Aut. EDC 6v |
Renault Espace 2.0 dCi | Diesel | 160/200 HP | Aut. EDC 6v |
*Τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν έχουν επιβεβαιωθεί από τον κατασκευαστή
Source: motor.es