Το ενιαίο πρωτάθλημα Renault Eurocup 2.0 επιτρέπει στους νέους πιλότους να γεμίσουν εμπειρίες εδώ και 27 χρόνια. Η Renault φαίνεται να θέλει να σταματήσει την περιπέτεια αυτή στο εγγύς μέλλον.
Τα πολλαπλά ενιαία πρωταθλήματα στην Ευρώπη έχουν αλλάξει πλήρως. Και αυτό από τότε που η FIA αποφάσισε να θέσει μια μικρή τάξη σε όλα αυτά και να αναδιαρθρώσει τα πρωταθλήματα. Πράγματι, αποφάσισε να δημιουργήσει περιφερειακά πρωταθλήματα της Formula 3. Αυτά τα πρωταθλήματα θα είναι μέσα ανόδου στην F3, στη συνέχεια στην F2. Η πρώτη τοπική Formula 3 έκανε τον ντεμπούτο τον Ιούλιο με το πρωτάθλημα F3 Asia.
Η Renault υποψήφια για την Ευρωπαϊκή Formula 3
Ο Benoît Nogier, εμπορικός διευθυντής της Renault Sport Racing, εξηγεί στο Autosport ότι για να παραμείνει η Formula Renault, θα πρέπει να ενσωματωθεί με την νέα F3.
“Ο στόχος είναι να διατηρηθεί η Formula Renault μετά από 47 χρόνια και να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία αυτής της νέας κατηγορίας, ήδη επενδύουμε και καταβάλλουμε μεγάλες προσπάθειες στο σύστημα μαθητείας για νέους οδηγούς και έχουμε πολλούς από αυτούς στην Ακαδημία Αθλητισμού της Renault.
Θέλουμε να είμαστε μέρος της περιφερειακης F3. Για μας, η πυραμίδα που δημιουργήθηκε από τη FIA είναι ένα τέλειο σύστημα για αυτό που θέλει η Renault. Είμαστε επίσημοι υποψήφιοι και μιλάμε με τη FIA “, εξηγεί.
Αλλά για να γίνει αυτό, η Renault πρέπει να περάσει το πρωτάθλημα Eurocup κάτω από αυτών των νέων πρωταθλημάτων της Formula 3. Αυτό θα έθετε τέλος στο Eurocup που θα γινόταν Formula 3. H Formula Renault θα εξαφανιστεί καθαυτός.
Η Renault αναδεικνύει το έργο της
Και είναι έξυπνο για τη Renault. Η προσφάτως κυκλοφορούσα Formula 3 της Ασίας χρησιμοποιεί το πλαίσιο που κατασκευάστηκε από την Tatuus, η οποία παρέχει και σήμερα τα μονοθέσια Renault Eurocup 2.0. Ωστόσο, η Tatuus δεν φαίνεται να είναι ο μόνος πιθανός προμηθευτής που υπάρχει στα συρταρια της Renault.
“Σήμερα επισκεφθήκαμε δύο προμηθευτές και θα προχωρήσουμε αν λάβουμε το δικαίωμα να προωθήσουμε το πρωτάθλημα. Ήμασταν πολύ έκπληκτοι από την ποιότητα των μονοθέσιων – αυτό ακριβώς πιστεύουμε ότι πρέπει να κάνουμε”, λέει ο Benoît Nogier, στο Autosport.