Ο Vincent Square, εμπορικός διευθυντής των ηλεκτρικων πωλήσεων της Renault, ανακοίνωσε ότι η εταιρεια θα “διπλασιάσει την αυτονομία του Zoe πριν από το 2020”, η οποία θα αυξήσει την απόσταση από τα 150 στα 300 χιλιόμετρα.
Η άλλη μεγάλη πρόκληση για τη Renault είναι να μειώσει το κόστος παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων της στα επίπεδα των συμβατικών μοντέλων, ένας στόχος που υπέβαλε ο πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ κατά την επίσκεψή του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού στις 3 Οκτωβρίου.
“Η Renault- Nissan παράγει σήμερα 110.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το χρόνο σε οκτώ εργοστάσια, αυτό είναι έξω από τα μεγάλα τμήματα της αγοράς ώστε να εισέλθει στην μαζική παραγωγή. Για να αρχίσουν να έχουν συγκρίσιμο κόστος μαζικής παραγωγής, θα πρέπει να επιτευχθεί στόχος μεταξύ 350.000 και 400.000 μονάδων, “εξηγεί ο κ Carré.
“Βραχυπρόθεσμος στόχος μας είναι η κερδοφορία, η οποία είναι ο λόγος που χρειαζόμαστε την υποστήριξη του κράτους στο να μετατρέψει την αγορά, αλλά θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για να ανταγωνιστούμε, όταν τα κίνητρα θα σταματήσουν”, πρόσθεσε.