Η Renault απάντησε σε επιστολή Κινέζου έμπορου αυτοκινήτων που κριτίκαρε τους στόχους πωλήσεις της γαλλικής εταιρείας, προσφέροντας παράλληλα βοήθεια και στήριξη στους τοπικούς πωλητές αυτοκινήτων της, λέγοντας ότι είναι σίγουρη για την κερδοφορία τους.
Ο έμπορος, σε μια επιστολή που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα της επίσημης εφημερίδας People’s Daily την Πέμπτη, ανέφερε ότι η Dongfeng Renault έχει θέσει υψηλούς στόχους και ανάγκασε τους εμπόρους να αγοράζουν περισσότερα αυτοκίνητα από ό, τι θα μπορούσαν να πουλήσουν, που οδήγησε σε μείωση των τιμών και βαριές απώλειες.
Είπε το 90% των τοπικών γραφείων πωλήσεων της μάρκας ήταν στο κόκκινο το 2014.
Η καταγγελία κάνει την Renault να μην είναι η μόνη ξένη αυτοκινητοβιομηχανία που θίγετε από τους Κινέζους εμπόρους.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η ένωση εμπόρων της Κίνας είπε ότι είχε πείσει την BMW να πληρώσει 5,1 δισεκατομμύρια γιουάν (824 εκατομμύρια δολάρια) σε επιδοτήσεις προς τους αντιπροσώπους, ενώ η Porsche και η Toyota, επίσης, είχαν διαπραγματεύσεις με τους Κινέζους αντιπροσώπους της για τις επιδοτήσεις και τους στόχους πωλήσεων.
Στην επιστολή του, ο αντιπρόσωπος της Renault έκανε έκκληση για ένα ενιαίο μέτωπο εναντίον της Renault σε μια πάλη για πιο ρεαλιστικούς στόχους πωλήσεων. Η κίνηση έλαβε χώρα εν όψει της διάσκεψης των αντιπροσώπων αργότερα αυτό το μήνα, όπου η Renault αναμένεται να θέσει στόχους πωλήσεων στην Κίνα για το 2015.
Η Renault ανέφερε με ηλεκτρονική δήλωση για την ενός χρόνου συνεργασία με την Dongfeng Motor ότι έχει αύξηση 26% πέρυσι και σημείωσε ότι οι τοπικοί αντιπρόσωποι της ήταν στην «πρώτη γραμμή της μάχη για το μερίδιο στην αγορά της Κίνας.”
Αλλά οι αντιπρόσωποι είναι επίσης ανεξάρτητες οργανώσεις επιχειρήσεων που είναι ευάλωτες στις δυνάμεις της αγοράς και η Renault ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει στήριξη σε όσους πάσχουν από «κακοδιαχείριση και κακή απόδοση».
Η Renault ανακοίνωσε επίσης ότι σχεδιάζει να αυξήσει το δίκτυο πωλήσεών της στην Κίνα κατά 50 % αυτό το έτος για να καταλάβει ένα μεγαλύτερο κομμάτι στην μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο. Στόχος της είναι να λειτουργεί 150 καταστήματα στην Κίνα από το τέλος του τρέχοντος έτους, σε σύγκριση με τα 100 τώρα.
“Ως μια νεοσυσταθείσα επιχείρηση, η επέκταση του δικτύου μας δεν είναι «γρήγορη» σε σύγκριση με άλλες μάρκες … και είμαστε βέβαιοι για την κερδοφορία των αντιπροσώπων μας», δήλωσε η αυτοκινητοβιομηχανία.