Σε μια συνέντευξη στο AUTOMOTIVE NEWS EUROPE (23/4/17), o Jérémie Papin, υπεύθυνος για τη στρατηγική εξέλιξη της Renault, αναφέρει τα πλεονεκτήματα που θα έχει η Συμμαχία της Renault-Nissan να συνεργαστεί με τους νέους εταίρους της, Mitsubishi και AvtoVaz. “Για να είσαι παγκόσμιος όμιλος, χρειάζεστε μια πλήρης γκάμα SUV, sedans και station wagons, καθώς και όλους τους τύπους κινητήρων που είναι συναφείς σε πολλές αγορές. Έτσι όταν συμμετέχουν μικρότερες εταιρείες όπως η AvtoVaz και οι 300.000 μονάδες της ή η Mitsubishi με 900.000 μονάδες η συμμαχία, μπορεί να προσφέρει πλατφόρμες και τεχνολογίες που είναι κατάλληλες για αυτούς. Αν τους βάλουμε στις πλατφόρμες μας, μπορούμε να επισκεφτούμε έναν προμηθευτή και να πούμε ότι δεν ζητάμε 100.000 ή 200.000 τεμάχια, αλλά 400.000 “εξηγεί.
Για τη Renault, αυτή η νέα συμμαχία σημαίνει ότι παίζει πάνω από την κατηγορία της. “Έχουμε μια πλήρη γκάμα SUV, έχουμε ηλεκτρικά οχήματα, έχουμε στέρεα γκάμα πετρελαιοκινητήρων, έχουμε ένα σύνολο βενζινοκινητήρων, αυξήσαμε το μερίδιο αγοράς μας στην Ευρώπη, αυξήσαμε το μερίδιο αγοράς μας στη Ρωσία παρά την ύφεση της αγοράς. Είμαστε η εταιρεία που αυξάνει το μερίδιο αγοράς της στην Ινδία όσο κανείς άλλος», λέει ο Papin. “Στην Κίνα, έχουμε πάει από την κατασκευή ενός εργοστασίου στο ντεμπούτο των πρώτων αυτοκινήτων μας μέσα σε δύο χρόνια. Δεν υπάρχει άλλη εταιρεία αυτού του μεγέθους που έχει κάνει τόσα πολλά τα τελευταία χρόνια. Ο μόνος λόγος που κατέστησε δυνατό αυτό είναι ότι το κόστος μοιράστηκε με τη Nissan “, προσθέτει.
Τέλος, ο επικεφαλής της στρατηγικής ανάπτυξης της Renault εξηγεί ότι το μέλλον του κατασκευαστή είναι περισσότερο να επιτύχει στις αγορές στις οποίες ξεκίνησε δραστηριότητες παρά να ανοίξει νέες. “Η κορυφαία μας προτεραιότητα είναι να επιτύχουμε και να πάρουμε μερίδιο αγοράς στην Κίνα. Η Κίνα είναι μια αγορά 27 έως 28 εκατομμυρίων μονάδων, που πωλήσαμε 35.000 οχήματα το περασμένο έτος, είναι μια καθαρή ευκαιρία για ανάπτυξη”, λέει. “Η Ινδία αναμένεται να γίνει η τρίτη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο και σχεδιάζουμε να εδραιώσουμε την επιτυχία μας και να προωθήσουμε τις αντιπροσωπείες μας με πιο ανταγωνιστικά και ελκυστικά μοντέλα.” Το Kwid είναι μια επιτυχία εκεί “, προσθέτει. “Έχουμε επίσης μια ισχυρή παρουσία της Renault στη Ρωσία και τη Βραζιλία.