Η Mitsubishi σχεδιάζει την ανάπτυξη της στην Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες, χρησιμοποιώντας την “εργαλειοθήκη” της Renault-Nissan για προϊόντα, τεχνολογίες και εργοστάσια, σύμφωνα με ανώτερα στελέχη.
Η Mitsubishi δεν μπόρεσε να κερδίσει επαρκή μερίδιο αγοράς στις δύο μεγαλύτερες αγορές αυτοκινήτου στον κόσμο, διότι έχει περιορισμένους πόρους, δήλωσε ο Carlos Ghosn.
Αυτό θα αποκατασταθεί τώρα, όπως δήλωσε ο Ghosn την Παρασκευή πριν από την ετήσια συνάντηση των μετόχων της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στη συνέντευξη Τύπου, ο Ghosn συνοδεύτηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Mitsubishi Osamu Masuko.
“Πολλές από αυτές τις δυνατότητες εξαρτώνται από νέα προϊόντα”, ανέφερε ο Ghosn για την ανάκαμψη της Mitsubishi. “Υπάρχουν πολλές ανάγκες που δεν έχουν αντιμετωπιστεί από τη Mitsubishi, επειδή η Mitsubishi δεν διαθέτει την τεχνολογία ή δεν διαθέτει το τμήμα ή δεν έχει την πλατφόρμα”.
Στο πλαίσιο του σχεδίου επιστροφής, ο Masuko θέλει να τριπλασιάσει τις πωλήσεις της Mitsubishi στην Κίνα σε 300.000 οχήματα ετησίως στις αρχές της δεκαετίας του 2020, εισάγοντας νέα προϊόντα και επεκτείνοντας το δίκτυο αντιπροσώπων.
Η Mitsubishi θα λάβει βοήθεια από τη Renault-Nissan, με τη Mitsubishi να εισέρχεται στην Συμμαχία, όταν η Nissan αγόρασε το 34%.
Το σχέδιο ανάκαμψης ξεκίνησε εστιάζοντας κυρίως στις επιχειρήσεις στη Νοτιοανατολική Ασία, όπου έχει βαθιές ρίζες. Αλλά, θα επικεντρωθεί περισσότερο στις ΗΠΑ και την Κίνα, δήλωσε ο Ghosn.
Ο Ghosn υποσχέθηκε αποτελέσματα, ιδιαίτερα στην Κίνα, ήδη από το επόμενο έτος.
“Χωρίς αμφιβολία, για μένα, η δυναμική ανάπτυξης της Mitsubishi στην Κίνα είναι πολύ μεγάλη και ελπίζω ότι θα φανεί αμέσως, όχι σε πέντε χρόνια.”
Ούτε ο Ghosn ούτε ο Masuko έδωσαν λεπτομέρειες σχετικά με τις διαρθρωτικές αλλαγές που χρειάζεται η Mitsubishi ώστε να γίνει μέρος της Συμμαχίας. Ωστόσο, ο Masuko δήλωσε ότι τα ηλεκτροκίνητα οχήματα και οι διασταυρώσεις τους θα είναι το επίκεντρο της πορείας.