Η Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi πώλησε 5.538.530 οχήματα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, περίπου 20.000 περισσότερα από ό, τι ο όμιλος Volkswagen (5.519.000). Στην 3η θέση βρέθηκε ο όμιλος Toyota με 5.2 εκατ. οχήματα.
Η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία στα τέλη του 2017 με 10.608.366 οχήματα που πωλήθηκαν, η Renault-Nissan-Mitsubishi εξακολουθεί να κατέχει αυτή τη θέση στο τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2018. Με 5,538,530 αυτοκίνητα που πωλήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του έτους (+ 5,1%) , η γαλλο-ιαπωνική συμμαχία βρίσκεται μπροστά από τον όμιλο Volkswagen (5.519.000 οχήματα, + 7.1%).
“Η αύξηση της ζήτησης αφορά τόσο τα crossovers, τα SUV, τα pick-up και τα ηλεκτρικά ή υβριδικά οχήματα”, ανέφερε η εταιρεία η Συμμαχία. “Η Renault έχει δει υψηλότερες πωλήσεις στα Clio, Captur και Scenic, ενώ η Dacia κατάφερε νέο ρεκόρ πωλήσεων στα μέσα του έτους, ενώ η Nissan απολαμβάνει ισχυρή ζήτηση για τα μοντέλα Note, Serena, X-Trail και Qashqai ενω ελπιδοφόρες πωλήσεις ειχε η Mitsubishi με το νέο Eclipse Cross XPander “.
Αναλυτικά, η Renault παρέδωσε 2,1 εκατομμύρια οχήματα, 2,8 εκατομμύρια Nissan και 616,648 οχήματα η Mitsubishi. Οι κύριες αγορές της Συμμαχίας είναι η Κίνα, οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Γαλλία. Στη συνέχεια, έρχονται Ιαπωνία, Ρωσία, Γερμανία, Μεξικό, Ιταλία, Βραζιλία και Αυστραλία
Στόχος: 14 εκατομμύρια πωλήσεις μέχρι το 2022
“Οι πωλήσεις ρεκόρ της Συμμαχίας κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018 υποδηλώνουν ότι είμαστε σε καλό δρόμο για να επιτύχουμε τους στόχους της Συμμαχίας έως το 2022”, δήλωσε ο Carlos Ghosn, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Renault-Nissan-Mitsubishi.
Ο όμιλος αναμένει να υπερβεί τις 14 εκατομμύρια ετήσιες πωλήσεις μέχρι το τέλος του 2022, αύξηση μεγαλύτερη του 30% σε σύγκριση με τις πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2017 στα 10,6 εκατομμύρια.