Η Renault οδήγησε τις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ισπανία για δεύτερη συνεχή χρονιά, καθώς ήταν η μοναδική μάρκα ικανή να ξεπεράσει τις 100.000 μονάδες (101.503 μονάδες), μια αξιοσημείωτη διαφορά από τον κύριο ανταγωνιστή της SEAT, που πέτυχε τα μοντέλα León και Ibiza, να βρίσκονται στις δύο πρώτες θέσεις.
Η γαλλική μάρκα, ωστόσο, ολοκλήρωσε το βάθρο με το Mégane, που κατασκευάζεται τοπικά στο εργοστάσιο της Palencia, από τα οποία πωλήθηκαν 32.131 μονάδες. Το Clio κατέλαβε την πέμπτη θέση με 28.868 αυτοκίνητα που πωλήθηκαν.
Η εμπορική απόδοση του ομίλου της Renault κατά τη διάρκεια του Δεκεμβρίου στην ισπανική αγορά αυτοκινήτου ήταν το οριστικό βραβείο για τη διατήρηση της ηγετικής της θέσης στην αγορά επιβατικών αυτοκινήτων. Τον τελευταίο μήνα του έτους, το Mégane κέρδισε την πρώτη θέση με πάνω από 4.000 μονάδες, σχεδόν χίλιες περισσότερες από το Dacia Sandero (ηγέτης στις ιδιωτικές πωλήσεις για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά), με το Clio να ακολουθεί. Μεταξύ των πρώτων δέκα, μπήκε επίσης το Captur, κατασκευασμένο αποκλειστικά στο εργοστάσιο Valladolid, το οποίο με 2.464 μονάδες κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία του.
Η βιομηχανική συμβολή του εργοστασίου της Palencia αντανακλάται στις πωλήσεις του crossover Kadjar, που παράγεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο της Castilian-Leonese. Το μοντέλο αυτό, μαζί με το Dacia Duster, ξεχωρίζει από τη Renault, κατέχοντας ηγετική θέση για τον Όμιλο, με πωλήσεις 19.143 μονάδων.
Στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων, η Renault υπογραμμίζει την ανάπτυξη του ZOE κατά 230%, με 1.354 μονάδες που πωλήθηκαν. Ο Iván Segal, γενικός διευθυντής της Renault, δήλωσε ότι “η επιτυχία της Renault στην Ισπανία είναι το αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς των εργαζομένων μας και του δικτύου πωλήσεων μας να προσφέρουμε στους πελάτες μας όμορφα, καινοτόμα, αξιόπιστα και ποιοτικά προϊόντα, πολλά από τα οποία είναι «Made in Spain». Έχουμε επιτύχει ηγετική θέση στα επιβατικά αυτοκίνητα και παράγωγα στην Ισπανία για τρίτη συνεχή χρονιά “.