Η Renault Samsung κινείται για να απομακρύνει την Samsung από το εμπορικό σήμα της, κάτι που θα εξοικονομήσει στην εταιρεία περίπου 28 εκατομμύρια δολάρια σε ετήσια δικαιώματα που καταβάλλονται στην Samsung Group, καθώς περισσότεροι Κορεάτες αυτοκινητιστές δεν γνωρίζουν τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault.
Οι αναλυτές αναφέρουν ότι η κίνηση θα βελτιώσει την οικονομική κατάσταση της κορεατικής εταιρείας.
Η τοπική μονάδα παραγωγής της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κορέα προσπάθησε να πάρει ένα παρόμοιο μέτρο όταν άρχισε να εισάγει και να πουλάει το crossover QM3 (Captur) από την Ισπανία το 2013 αλλά αποφάσισε να διατηρήσει το όνομα “Samsung” στο εμπορικό σήμα με βάση την πεποίθησή της ότι το ίδιο το σήμα της Renault ακόμα είναι πολύ ξένο προς τους κορεάτες πελάτες εκείνη την εποχή.
Ωστόσο, η Renault Samsung αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το έμβλημα της Renault για το Twizy το ηλεκτρικό minicar για πρώτη φορά όταν το μοντέλο εισήχθη στην Κορέα το δεύτερο εξάμηνο του 2017.
Ένας υπάλληλος της Renault Samsung δήλωσε ότι θα συνεχίσει με τα λογότυπα της Renault και στο πρόσφατο Clio που έκανε ντεμπούτο πριν λίγο καιρό.
“Αποφασίσαμε να κρατήσουμε το έμβλημα της Renault Samsung για τα εγχώρια μοντέλα μας, ενώ χρησιμοποιούμε το έμβλημα της Renault για τα εισαγόμενα μοντέλα”, δήλωσε ο αξιωματούχος.
“Οι κορεάτες πελάτες, ειδικά στις ηλικίες 20 έως 30 ετών, εξοικειώνονται με τη μάρκα Renault.
“Το hatchback Clio είναι ένα μνημειώδες μοντέλο στην ευρωπαϊκή αγορά, η οποία κατέχει την κορυφαία εμπορική επιτυχία της Renault”.
Πιστεύουμε ότι τα γαλλικά συναισθήματα του μοντέλου θα προσελκύσουν και τους νέους αυτοκινητιστές της χώρας μας”.
Ωστόσο, ο υπάλληλος αρνήθηκε να σχολιάσει αν θα ανανεώσει τη σύμβαση δικαιωμάτων εκμετάλλευσης με τη Samsung Group.
“Η σύμβαση με τη Samsung έχει προγραμματιστεί να λήξει τον Ιούλιο του 2020. Έχει ακόμα δύο χρόνια. Είναι δύσκολο να σχολιάσω σε αυτό το σημείο”.
Η κίνηση της αυτοκινητοβιομηχανίας για να διαχωριστεί από τη Samsung είναι εμφανής καθώς η Renault Samsung ολοκλήρωσε την ανακαίνιση του σχεδιασμού στις αντιπροσωπείες της σε ολόκληρη τη χώρα πέρυσι, αφαιρώντας το όνομα της Samsung από την ταυτότητά της.
Source/Photo: koreatimes.co.kr