Τρεις εβδομάδες μετά τo Putrajaya ePrix, το πρωτάθλημα της Formula E και οι ομάδες επιστρέφουν στη δράση αυτό το Σάββατο 13 Δεκεμβρίου στην Ουρουγουάη. Ο τρίτος αγώνας θα πραγματοποιηθεί στην πόλη της Punta del Este, και θα φιλοξενήσει τα 40 μονοθέσια Spark-Renault SRT_01E.
Σαν τεχνικός συνεργάτης από τα πρώτα στάδια του έργου, η τεχνογνωσία της Renault Sport έχει εξασφαλίσει ότι οι ανταγωνιστές θα έχουν αξιόπιστα και ασφαλή μονοθέσια από την πρώτη στιγμή, χάρη στην προσεγμένη αρχιτεκτονική και την ενσωμάτωση λύσεων. Τώρα η προσοχή στρέφεται στη βελτίωση και στην παραμικρή λεπτομέρεια, εξασφαλίζοντας παράλληλα την πλήρη αθλητική δικαιοσύνη μεταξύ των ανταγωνιστών.
Απαρτίζεται από πολλές πόλεις κατά μήκος της χερσονήσου, αποτελώντας το συνδετικό κρίκο μεταξύ του Rio de la Plata και τον Ατλαντικό Ωκεανό, το Punta del Este μπορεί να υπερηφανεύεται για ένα από τα ομορφότερα παραθαλάσσια θέρετρα της ηπείρου και είναι επίσης ένας αφοσιωμένος υποστηρικτής της βιώσιμης κινητικότητας.
Η Renault συμμετέχει εξίσου στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Ουρουγουάης. Τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους, η εθνική εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, πήρε στην κατοχή της ένα στόλο από Kangoo ΖΕ. Η παραγγελία επιβεβαίωσε περαιτέρω τις ιδιότητες της γκάμας Renault ZE και το επίπεδο του ενδιαφέροντος για τα ηλεκτρικά οχήματα στη Λατινική Αμερική, σε συνέχεια της από τις παραδόσεις στη Βραζιλία, το Μεξικό, την Αργεντινή και την Κολομβία.
Τα μονοθέσια Spark-Renault SRT01_E θα συμπληρώσουν 31 γύρους στην πίστα, που εκτείνεται κατά μήκος της ακτής Punte del Este, μέσα από τη γραφική περιοχή του λιμανιού. Το σιρκουί δρόμου 2,8 χιλιομέτρων έχει συνολικά είκοσι στροφές. Διαθέτει αρκετές γρήγορες ευθείες, που διανθίζονται με κάποιες βαριές ζώνες φρεναρίσματος. Για άλλη μια φορά, οι προσπεράσεις αναμένονται να διαδραματίσουν ένα πολύ σημαντικό ρόλο στην προσπέραση και στη διαχείριση της ενέργειας. Η διαδρομή έχει επίσης πρόσφατα ανανεωθεί, έτσι ώστε οι αλλαγές στην επιφάνεια του δρόμου και η παρουσία της άμμου μπορεί να παρουσιάσουν στους ανταγωνιστές μια επιπλέον πρόκληση.
“Σε κάθε γύρο, ανακαλύπτουμε όλο και περισσότερα νέα στοιχεία ειδικά για την κατηγορία. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τις διαρθρωτικές ενισχύσεις που εφαρμόστηκαν στο κιβώτιο ταχυτήτων στο αγώνα της Putrajaya. Η κύρια πρόκληση εδώ, θα είναι η θερμότητα. Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι οι μπαταρίες κάθε ομάδας θα λειτουργούν σωστά σε υψηλές θερμοκρασίες. Στο Punta del Este, η πίστα είναι αρκετά παρόμοια με εκείνη στο Πεκίνο, έτσι οι οδηγοί θα πρέπει να διαχειριστούν ανάλογα την χρήση της ενέργειας κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η άμμος θα είναι ένας άγνωστος παράγοντας, αλλά οι απαιτήσεις του ηλεκτροκινητήρα είναι σημαντικά μικρότερες από εκείνες ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης. Φυσικά, αν και δεν έχουν εντοπιστεί ακόμα προβλήματα, εμείς θα παραμείνουμε σε εγρήγορση και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά για τα θέματα ασφάλειας. “