Η ομάδα της Renault Sport Formula One και η Disney συνδυάζουν τους κόσμους του μηχανοκίνητου αθλητισμού και του κινηματογράφου.
Η Renault έχει προσκαλέσει τους επισκέπτες από έναν γαλαξία πολύ μακριά για να συμμετάσχουν σε μια κοινή γιορτή για τα 40 χρόνια από τότε που η Renault εισήλθε για πρώτη φορά στη Formula 1 και την απελευθέρωση της αρχικής ταινίας Star Wars: Οι διαφημιστικές δραστηριότητες του γαλαξιακού μεγέθους θα αντηχήσουν στο Grand Prix του Monaco, υπογραμμίζοντας τη μοναδική ιστορία και των δύο εικονικών μαρκών.
Star Wars: Μια νέα ελπίδα ξεκίνησε για πρώτη φορά στις 25 Μαΐου 1977 και το εικονικό και πρωτοποριακό turbo-charged μονοθέσιο RS01 έκανε το ντεμπούτο του στο Silverstone στις 16 Ιουλίου 1977.
Κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων υπήρξαν αρκετές στιγμές ξεχωριστές, για παράδειγμα το 2005, όταν η Renault επέστρεψε στο δρόμο της για έναν παγκόσμιο τίτλο στην Formula 1 και το 2015, όταν το Star Wars: The Force Awakens ειχε το υψηλότερο grossing ταινίας όλων των εποχών. Και οι δύο μάρκες συνεχίζουν να επικεντρώνονται σταθερά στις μελλοντικές επιτυχίες, όπως για το επερχόμενο λανσάρισμα του Star Wars: The Last Jedi τον Δεκέμβριο.
Η Force αναπτύσσεται δυναμικά το 2017 για τη Renault μετά το ντεμπούτο της R.S.17 στο πρωτάθλημα της Formula 1, τον Φεβρουάριο, με πιλότους τους Nico Hülkenberg και Jolyon Palmer, που ελπίζουν να πάρουν την απόδοση της ομάδας σε διαγαλαξιακά ύψη!
Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Sport Racing:
“Το 1977 ήταν ένα συναρπαστικό έτος τόσο για τη Renault όσο και για το Star Wars. Για τη Renault, κάναμε το ντεμπούτο μας στο Silverstone, όταν η επαναστατική turbo-charged R.S.01 πάτησε για πρώτη φορά πίστα. Αυτό ήταν μόνο δύο μήνες μετά την απελευθέρωση της πρώτης εικονικής πρώτης ταινίας Star Wars, έτσι οι δύο μάρκες συνδέονται με αυτή την κοινή κληρονομιά. Το Star Wars είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο με τεράστια έκταση, ενώ η Renault έχει ένα από τα πιο εντυπωσιακά ρεκόρ στην ιστορία της Formula 1 με 12 τίτλους παγκόσμιου πρωταθλητή και 170 νίκες. Σήμερα γιορτάζουμε τα 40 χρόνια μας με αληθινό ύφος και, ποτέ δεν ξέρετε, μπορούμε να αναπτύξουμε κάποιες ικανότητες Jedi στο δρόμο του προσεχούς Grand Prix. “
Anna Hill, υπεύθυνη μάρκετινγκ της εταιρείας Walt Disney UK & Ireland:
“Με τα 40 χρόνια αυτό το μήνα από την κυκλοφορία της πρώτης ταινίας Star Wars: A New Hope, είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με την ομάδα της Renault Sport Formula One για να επισημάνουμε αυτήν την πολύ ιδιαίτερη περίσταση. Γνωρίζουμε πόσο οι χαρακτήρες των Star Wars αντηχούν σε οικογένειες όλων των ηλικιών, έτσι το Grand Prix του Monaco θα γίνει ένα φανταστικό γεγονός διοργανώνοντας κοινές εορταστικές εκδηλώσεις “.
Same passion for speed, battle, innovation, technology, lightsabers (ok maybe not this one…) & the same age as @StarWarsUK!#EnterTheZone pic.twitter.com/pEoixm81Wx
— Renault Sport F1 (@RenaultSportF1) May 28, 2017
Φωτογραφίες:Renault Sport F1