Θυμάστε τον εορτασμό της Dacia για το 1.000.000 όχημα που κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο της Renault στην Ταγγέρη του Μαρόκου; (διαβάστε περισσότερα) Ήταν τότε που το Βρετανικό Auto Express είχε μια συζήτηση με τον εμπορικό διευθυντή Francois Mariotte. Και με τα ακριβή λόγια του Γάλλου αξιωματούχου, η έκδοση επτά θέσεων για τη δεύτερη γενιά του Duster είναι εκτός σχεδίων.
“Όταν θέλετε να μετατρέψετε ένα αυτοκίνητο από πέντε θέσεων σε επτά θέσεων, δεν υπάρχει κανένας τρόπος – θα χάσετε το συμπαγές και τις δυνατότητες 4×4 του αυτοκινήτου” σχολίασε ο Mariotte. “Ξέρω ότι υπάρχει πολύς θόρυβος γύρω από ένα επταθέσιο Duster. Αλλά δεν είναι στα σχέδια. Μπορείτε να το ξεχάσετε. “
Τώρα που η φήμη έχει αποδειχθεί αναληθής, εδώ είναι μια άλλη δήλωση από τον Mariotte: “Η προτεραιότητα κατά την ανανέωση του Duster είναι να κρατήσει όλα τα δυνατά σημεία του τωρινού μοντέλου και ένα μέρος αυτού είναι το πλαίσιο ή η πλατφόρμα.” Με όλο τον σεβασμό, η ανάγνωση μεταξύ των γραμμών υποδεικνύει ότι το ολοκαίνουργιο Duster θα υποστηρίζεται από μια βελτιωμένη έκδοση της δοκιμασμένης πλατφόρμας B0 και όχι της CMF.
Το πλαίσιο της δεύτερης γενιάς Duster θα είναι διαθέσιμο τόσο σε εμπρός όσο και σε 4χ4 έκδοση. Το τελευταίο είναι ένα σύστημα επιλογής με τρεις τρόπους οδήγησης (2WD, Auto, Lock), με την πιο ακραία ρύθμιση σχεδιασμένη να στέλνει το 50% της ροπής στον πίσω άξονα. Αρκετά κλασσικό, αλλά αποτελεσματικό.
Όταν κυκλοφορήσει στην εγχώρια αγορά της Ρουμανίας στις αρχές του 2018, το ολοκαίνουργιο Duster θα προσφέρεται με μια σειρά από κινητήρες της Renault. Ο ντίζελ 1.5 dCi θα έχει στρατηγική θέση, όπως και ο βενζίνης 1.2 TCe. Εκτός από το συνηθισμένο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, θα υπάρχει επιλογή και με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη EDC.
Πηγή/Φωτογραφία: autoevolution.com