Σύμφωνα με τα ΜΜΕ της Ινδίας, η Renault Ινδίας προσπάθησε να προωθήσει τον India-spec Captur με τα κατορθώματα που κέρδισε η ανώτερη ευρωπαϊκή έκδοση του γαλλικού SUV.
Στο λανσάρισμα του Renault Captur στην Ινδία, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία κυκλοφόρησε ένα διαφημιστικό βίντεο το οποίο υπογράμμιζε τις ευρέως διαδεδομένες επιδόσεις που έχει συσσωρεύσει η διεθνής έκδοση του compact crossover με την πάροδο του χρόνου.
Η διαφήμιση αναφέρει ότι πάνω από 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα έχουν πωληθεί παγκοσμίως μέχρι σήμερα. Πωλούνται σε περισσότερες από 75 χώρες. Έχει κερδίσει πολλά βραβεία σε πολλές χώρες. Το βίντεο τελείωσε με τη φράση, ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ.
Αυτό εντόπισε την προσοχή των ενθουσιωδών στο Team-BHP. Είναι της γνώμης ότι μια τέτοια προώθηση θα είχε νόημα στις περισσότερες περιπτώσεις, αλλά θεωρώντας ότι το αυτοκίνητο India-spec είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό που πωλείται στην Ευρώπη.
Σύντομα μετά την αναφορά στην μεγάλη ιστοσελίδα της Ινδίας Team-BHP.com, η Renault Ινδίας αφαίρεσε το αρχικό βίντεο από το κανάλι της στο Youtube. Πριν όμως αφαιρεθεί, κάποιοι χρήστες το είχαν κατεβάσει και το ανέβασαν ξανά στο YouTube και μπορείτε να το παρακολουθήσετε παρακάτω. Σύμφωνα με Team-BHP, το βίντεο είναι κατάφωρα παραπλανητικό για τους Ινδούς πελάτες.
Ναι, και οι δύο εκδόσεις Captur μοιάζουν σχεδόν πανομοιότυπα, αλλά είναι εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα για όλους τους πρακτικούς λόγους. Για τους αρχάριους, το ευρωπαϊκό μοντέλο υποστηρίζεται από την εξαιρετικά επιτυχημένη πλατφόρμα του Clio και διαθέτει βαθμολογία ασφαλείας 5 αστέρων στις δοκιμές συγκρούσεων Euro NCAP. Η έκδοση Ινδία, η οποία είναι μεγαλύτερη και ψηλότερη, βασίζεται στην παλτφορμα του Duster. Πρέπει να σημειωθεί ότι το Dacia Duster έχει μια χαλαρή βαθμολογία ασφάλειας Euro-NCAP 3 αστέρων.
Το India-spec Captur είναι ουσιαστικά μια έκδοση για αναδυόμενες αγορές μοιάζοντας στο ανώτερο Euro-spec crossover Captur.
Από την πλευρά τους, η Renault Ινδίας δεν ισχυρίστηκε ποτέ ότι θα ξεκινήσει στην Ινδική αγορά την Euro-spec έκδοση του Captur. Στην πραγματικότητα, η επίσημη ανακοίνωση που δόθηκε στα μέσα μαζικής ενημέρωσης τόνισε ότι το Captur for India βασίζεται στην πλατφόρμα B0 και όχι στην πλατφόρμα Β, στην οποία βασίζεται το Euro-spec Captur. Η Renault Ινδίας υποστηρίζει ότι ποτέ δεν υποστήριξαν ότι το Captur είναι το ίδιο με το Euro-spec Captur.