Το Renault Kwid είναι το πιο επιτυχημένο προϊόν της Renault με διαφορά, στην Ινδία. Χάρη στην εκπληκτική απόδοση των πωλήσεων του μίνι αυτοκινήτου, η εταιρεία αποφάσισε να επεκτείνει την οικογένεια Kwid σε τέσσερα μοντέλα.
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του Ομίλου της Renault είναι η επιτυχημένη γκάμα πλήρους πρόσβασης που περιλαμβάνει ιδιαίτερα εξειδικευμένα και χαμηλού κόστους αυτοκίνητα σε οικονομικά ανταγωνιστικές χώρες. Ο γαλλικός όμιλος έχει πωλήσει 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα παγκόσμιας σε 13 χρόνια (διαβάστε περισσότερα). Τώρα, το σχέδιο είναι να πουλά 2 εκατομμύρια ετησίως μέχρι το τέλος του 2022. Αυτό είναι 7,5 δισεκατομμύρια μονάδες περισσότερο από τις πωλήσεις το 2016.
Για να επιτύχει αυτόν τον στόχο, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Group Carlos Ghosn έκανε την ακόλουθη ανακοίνωση την περασμένη εβδομάδα:
Προφανώς θα επεκτείνουμε την οικογένεια (Renault) Kwid, με δύο νέα μοντέλα που καλύπτουν δύο νέες κατηγορίες, σχεδιασμένα πρώτα για την ινδική αγορά και στη συνέχεια για αλλού.
Ο Stefan Mueller, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, θα αναπτύξει περαιτέρω τη στρατηγική μας όσον αφορά τις αναδυόμενες αγορές.
Σε αυτό το σημείο, ο Stefan Mueller, EVP, Chief Performance Officer της Renault, έκανε επίσης μια ανακοίνωση, ίσως πιο ενδιαφέρουσα από την αναμενόμενη. Ενώ ο κ. Ghosn είπε ότι η εταιρεία θα εισαγάγει δύο νέα μοντέλα Kwid, ο κ. Mueller αποκάλυψε ότι υπάρχουν στην πραγματικότητα τρία νέα μοντέλα Kwid που σχεδιάζονται:
Η παγκόσμια στρατηγική μας βασίζεται σε μια επέκταση της γκάμας με την οικογένεια (Renault) Kwid από 1 έως τέσσερα μοντέλα, την πλήρη ανανέωση των (Dacia) Logan και Dacia Sandero και την ανανέωση τoυ Duster και μια νέα προσφορά SUV κατηγορίας C στο μέλλον.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτά τα μοντέλα είναι ένα νέο υπο-4 μέτρων SUV (κωδική ονομασία: Renault HBC) και ένα υπο-4 μέτρων sedan (κωδική ονομασία: Renault LBC). Το τρίτο μοντέλο είναι πιθανός μια ηλεκτρική παραλλαγή του Kwid για την Κίνα.