Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι το επερχόμενο Captur, το οποίο προγραμματίζεται να ξεκινήσει μέχρι το τέλος αυτού του ημερολογιακού έτους, είναι σημαντικό για την εταιρεία να επιτύχει το όραμά της για μερίδιο αγοράς 5% μέχρι το 2019. Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι οι πωλήσεις για το MPV Lodgy έχουν αναγεννηθεί καθώς η ζήτηση αυτής της κατηγορίας οχημάτων όλο και αυξάνεται.
Η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο να κλείσει το τρέχον έτος με συνολικές πωλήσεις 100.000 μονάδων στην ινδική αγορά.
Μέχρι σήμερα (από την αρχή του έτους) η γαλλική εταιρεία έχει πουλήσει 80.000 μονάδες, δήλωσε ο Sumit Sawhney, Διευθύνων Σύμβουλος Ινδίας και Διευθύνων Σύμβουλος της Renault India Operations.
Ο Sawhney δήλωσε ότι ο στόχος της Renault Ινδίας είναι να κατακτήσει το μερίδιο αγοράς 5% μέχρι το 2019 και ένα από τα όπλα τους θα είναι το επερχόμενο SUV Captur, το οποίο θα κυκλοφορήσει το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος ημερολογιακού έτους.
Είπε ότι το Captur, με DNA crossover, θα δημιουργήσει ένα νέο τμήμα στην αγορά SUV της Ινδίας. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Renault έχει πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο Captur μέχρι σήμερα. Η εταιρεία αναμένει να ξεκινήσει την παραγωγή του οχήματος με περίπου 75-80% τοπική παραγωγή στην Ινδία. Το Kwid έχει 98% τοπική παραγωγή, κάτι το οποίο το καθιστά έναν από τους υψηλότερους στην βιομηχανία της Ινδίας.
Ο Sawhney δήλωσε ότι η εταιρεία θα λανσάρει τουλάχιστον ένα προϊόν κάθε χρόνο και προχωρώντας μπροστά μπορεί επίσης να εξετάσει και μεγαλύτερα οχήματα.
Μιλώντας για το MPV Lodgy, ο Sawhney δήλωσε τους τελευταίους μήνες ότι το προϊόν άρχισε να βλέπει αυξανόμενη ζήτηση. Η εταιρεία πουλά περίπου 400 οχήματα το μήνα. Η Renault ξεκίνησε το μοντέλο Lodgy στο τέλος του περασμένου έτους και ελπίζει ότι το όχημα θα αναγεννηθεί.
Χωρίς να ονομάζει μοντέλα, ο Sawhney δήλωσε ότι μερικά από αυτά που βρίσκονται στην κατηγορία του Lodgy δεν είναι πλέον στην παραγωγή που βοηθά το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της εταιρείας.