Το εργοστάσιο της Renault στη Σεβίλλη συνεχίζει να γράφει ιστορία. Πέρυσι, 1.193.460 κιβώτια ταχυτήτων κατασκευάστηκαν από τις εγκαταστάσεις του, ένα νέο ρεκόρ, +10,6% από ό, τι το προηγούμενο έτος. Καλά στοιχεία που μεταφράζονται επίσης στην απασχόληση, εδραιωμένα στο εργοστάσιο με σχεδόν 1.300 εργαζόμενους.
Το 2016, το εργοστάσιο παρήγαγε 1.078.660 κιβώτια ταχυτήτων, το υψηλότερο στην ιστορία του κάτι που μεταφράστηκε σε +6,4% περισσότερα από ό, τι το προηγούμενο έτος. Οι αριθμοί αντικατοπτρίζουν την επιτάχυνση: το 2006 κατασκευάστηκαν 830.058 κιβώτια κατά 30% λιγότερα από ό, τι το 2016. Και αυτό το ορόσημο παραγωγής προστέθηκε στην υπογραφή της σύμβασης εργασίας που θα κάνει το εργοστάσιο ώστε να διατηρήσει το υψηλό ποσοστό εργασίας του μέχρι το 2020.
Συνολικά, από τότε που άνοιξε τις πόρτες του και μέχρι χθες το εργοστάσιο της Renault στην Ισπανία έχει παράγει 27.624.599 κιβώτια ταχυτήτων, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η εταιρεία, γεγονός που υπογραμμίζει επίσης τη διατήρηση της εγγεγραμμένης απασχόλησης το 2017.
Επιπλέον, η Renault έχει αναπτύξει πολιτική για την υγεία, την ασφάλεια και το περιβάλλον “και διασφαλίζει την ευημερία των εργασιών των φορέων εκμετάλλευσης”. “Υπάρχει ένα πρακτικό εκπαιδευτικό εργαστήριο για την ασφάλεια και ένα σχέδιο για τη βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος (Job Friendly) με νέες και σύγχρονες εγκαταστάσεις”, λέει η Renault.
Ένα στα τρία οχήματα του ομίλου Renault που κυκλοφορούν σε όλο τον κόσμο διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων από τα ισπανικό εργοστάσιο. Είναι το μεγαλύτερο εργοστάσιο κιβωτίου ταχυτήτων της εταιρείας. Και επίσης αυτό που έχει τον καλύτερο δείκτη παραγωγικότητας. Σύμφωνα με τους διαχειριστές της, το εργοστάσιο στην Σεβίλλη είναι παγκόσμια αναφορά στην κατασκευή χειροκίνητων κιβωτίων 5 και 6 ταχυτήτων.
Συγκεκριμένα, τα κιβώτια ταχυτήτων, όπως το JHQ, που κατασκευάστηκε από το 2003 και προορίζονται για τα νέα Mégane, Kangoo ή Dacia Sandero, προέρχονται μεταξύ άλλων από αυτό το εργοστάσιο. Ο σχεδιασμός του κιβωτίου επιτρέπει τη βελτιστοποίηση της αρχιτεκτονικής του οχήματος και τη μείωση του κέντρου βάρους, γεγονός που βελτιώνει την ασφάλεια του οχήματος.
Το TL4, κατασκευασμένο από το 2005, είναι το αποτέλεσμα συνεργασίας της Συμμαχίας Renault-Nissan και είναι ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Τοποθετείται σε οχήματα όπως τα Kadjar, Captur, Nissan Qashqai και Nissan Juke.
Το J Edison ή το Easy-R, που κατασκευάζεται από το 2014, αναπτύχθηκε από κοινού στο πλαίσιο της συνεργασίας της Renault-Daimler για τα νέα Twingo (Renault) και Smart (Daimler) που κατασκευάζονται αποκλειστικά στο εργοστάσιο της Σεβίλλης.
Αυτό το χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων έχει σχεδιαστεί για μονάδα ισχύος στο πίσω μέρος, ευνοώντας την ευρεία ακτίνα και την εξαιρετική ευελιξία του οχήματος. Το JS3, που κατασκευάζεται από το 2014, χρησιμοποιείται για οχήματα της γκάμας Dacia.