Η Renault είχε ένα σκληρό αγώνα στο Ιταλικό Grand Prix, με τον Nico Hülkenberg να τερματίζει στην 13η θέση και ο Jolyon Palmer να εγκαταλείπει μετά από 29 γύρους. Ο Nico έκανε μια έγκαιρη στάση για pit stop, αλλά δεν ήταν σε θέση να ανέβει θέσεις στο grid λόγω των μοναδικών προκλήσεων της υψηλής ταχύτητας που παρουσιάζει η Monza. Ο Jolyon, σε μια στρατηγική αντίστροφης ελαστικών, σημείωσε πρόοδο πριν το pit stop του, ωστόσο μια ποινή πέντε δευτερολέπτων του στοίχισε. Στη συνέχεια αποχώρησε για ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια μετά την εμφάνιση ενός προβλήματος στην μετάδοση. Ο σημερινός αγώνας ήταν ξηρός και ηλιόλουστος, σε αντίθεση με τα χθεσινά προκριματικά που επηρεάστηκαν από τη βροχή.
Nico Hülkenberg, #27, R.S.17-04: Ξεκίνησε 14ος, τερμάτισε 13ος
“Δυστυχώς δεν ήμασταν σε θέση να πάρουμε βαθμούς εδώ σήμερα, καθώς ο αγώνας ήταν δύσκολος για εμάς. Όπως προβλέψαμε, χάναμε σε τελική ταχύτητα, που σημαίνει ότι δεν μπορούσαμε να ανταγωνιστούμε τα μονοθέσια μπροστά. Αγωνιζόμουν επίσης με την ισορροπία του μονοθέσιου, έτσι συνολικά ήταν ένας σκληρός αγώνας. Τούτου λεχθέντος, δεν νομίζω ότι πρέπει να τρελαθούμε με τις σημερινές επιδόσεις. Πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά στη Σιγκαπούρη και να επικεντρωθούμε στο επόμενο Grand Prix. “
Jolyon Palmer, #30, R.S.17-03: Ξεκίνησε P17, DNF
“Η στρατηγική μας ήταν πολλά υποσχόμενη και ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Δεν θα ήταν ο ισχυρότερος αγώνας μας, αλλά υπήρχαν δυνατότητες για ένα αξιοπρεπές τερματισμό. Δυστυχώς, είχαμε ένα πρόβλημα με την μετάδοση που οδήγησε σε μια προληπτική εγκατάλειψη. Είναι κρίμα γιατί νομίζω ότι ο ρυθμός φαινόταν αρκετά δυνατός με τα Supersofts στο τέλος “.
Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος
“Περιμέναμε ένα δύσκολο ιταλικό Grand Prix. Κάναμε τα πάντα για να βρεθεί ο Nico στους βαθμούς. Ωστόσο, με το ρυθμό που είχαμε σήμερα, δεν ήταν δυνατό. Η ισορροπία του αυτοκινήτου απλά δεν υπήρχε καθ ‘όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Δυστυχώς, είχαμε πρόβλημα με τη μετάδοση στο μονοθέσιο του Jolyon. Πήραμε την απόφαση να σταματήσουμε τον αγώνα του, καθώς ήταν επικίνδυνο να συνεχιστεί και να διακινδυνεύσει μια ξαφνική θραύση. Ο ρυθμός του ήταν ενθαρρυντικός και, σε αντίθεση με τον Νίκο, αισθάνθηκε καλά στο μονοθέσιο, αλλά δεν θα μπορούσε να κερδίσει βαθμούς από την θεση που βρισκόταν στον αγώνα.
“Παρ ‘όλα αυτά, υπάρχουν δύο θετικά που πρέπει να ληφθούν υπόψιν: μεταξύ των πλησιέστερων μας αντιπάλων στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών, μόνο η Williams σημείωσε βαθμούς. Η θεαματική εμφάνιση του Daniel Ricciardo στην τέταρτη θέση πρέπει να επισημανθεί. Είναι το καλύτερο αποτέλεσμα για έναν κινητήρα Renault στη Monza από την αρχή της υβριδικής εποχής V6 turbo. Η Monza αποτελεί σημείο αναφοράς και η πρόοδος μας από έτος σε έτος είναι πολλά υποσχόμενη. Αυτό το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι ακόμα καλύτερο αν είχε τοποθετηθεί περαιτέρω πάνω στο grid κατά την εκκίνηση. Αυτό δείχνει ότι περισσότερο από ποτέ άλλοτε, πρέπει να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά για την αξιοπιστία τόσο με τον κινητήρα όσο και με το σασί. Ελπίζουμε ότι οι επερχόμενοι αγώνες θα είναι περισσότερο στα μέτρα μας. “
Pos | Driver | Time/Retired | Pts |
---|---|---|---|
1 | 1:15:32.312 | 25 | |
2 | +4.471s | 18 | |
3 | +36.317s | 15 | |
4 | +40.335s | 12 | |
5 | +60.082s | 10 | |
6 | +71.528s | 8 | |
7 | +74.156s | 6 | |
8 | +74.834s | 4 | |
9 | +75.276s | 2 | |
10 | +1 lap | 1 | |
11 | +1 lap | 0 | |
12 | +1 lap | 0 | |
13 | +1 lap | 0 | |
14 | +1 lap | 0 | |
15 | +1 lap | 0 | |
16 | +2 laps | 0 | |
17 | DNF | 0 | |
18 | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 |
Pos | Driver | Nationality | Car | Pts |
---|---|---|---|---|
1 | GBR | Mercedes | 238 | |
2 | GER | Ferrari | 235 | |
3 | FIN | Mercedes | 197 | |
4 | AUS | Red Bull Racing TAG Heuer | 144 | |
5 | FIN | Ferrari | 138 | |
6 | NED | Red Bull Racing TAG Heuer | 68 | |
7 | MEX | Force India Mercedes | 58 | |
8 | FRA | Force India Mercedes | 55 | |
9 | ESP | Toro Rosso | 36 | |
10 | GER | Renault | 34 | |
11 | BRA | Williams Mercedes | 31 | |
12 | CAN | Williams Mercedes | 24 | |
13 | FRA | Haas Ferrari | 24 | |
14 | DEN | Haas Ferrari | 11 | |
15 | ESP | McLaren Honda | 10 | |
16 | GER | Sauber Ferrari | 5 | |
17 | RUS | Toro Rosso | 4 | |
18 | BEL | McLaren Honda | 1 | |
19 | GBR | Renault | 0 | |
20 | SWE | Sauber Ferrari | 0 | |
21 | ITA | Sauber Ferrari | 0 |
Pos | Team | Pts |
---|---|---|
1 | Mercedes | 435 |
2 | Ferrari | 373 |
3 | Red Bull Racing TAG Heuer | 212 |
4 | Force India Mercedes | 113 |
5 | Williams Mercedes | 55 |
6 | Toro Rosso | 40 |
7 | Haas Ferrari | 35 |
8 | Renault | 34 |
9 | McLaren Honda | 11 |
10 | Sauber Ferrari | 5 |