Σύμφωνα με τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης, η Dongfeng Renault παρέδωσε συνολικά 20.905 οχήματα το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους στην Κίνα, αύξηση κατά 3,2% από ό, τι πριν από ένα χρόνο. Εκτός αυτού, η κινεζική κοινή επιχείρηση σχεδιάζει να αναπτύξει 9 τοπικά παραγόμενα μοντέλα στην Κίνα για να επιτύχει τον ετήσιο στόχο πωλήσεων 400.000 επιβατικών οχημάτων έως το 2022 (διαβάστε περισσότερα).
Τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, η ομάδα της Renault Sport Formula One και η Tmall, η αγορά B2C της Alibaba, δημιούργησαν μια συνεργασία. Στις 7 Μαρτίου, το Groupe Renault και η κοινοπραξία Dongfeng Renault ανακοίνωσαν ότι έχτισαν μια στρατηγική συνεργασία με το μεγαθήριο του ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας για την επέκταση της συνεργασίας σε τεχνολογίες αιχμής, υπηρεσίες λιανικής πώλησης κ.λπ.
Επί του παρόντος, το κατάστημα της Renault στην πλατφόρμα Tmall είναι ήδη σε απευθείας σύνδεση. Εν τω μεταξύ, για να τονίσει τη συνεργασία της Renault και της Alibaba, όλα τα αυτοκίνητα της Renault Sport F1 Team που θα αγωνιστούν στο κινεζικό Grand Prix θα παρουσιάσουν την εικονική γάτα Tmall στην μπροστινή αεροτομή. Επιπλέον, μια ειδική έκδοση του Koleos ονόματι Tmall Limited με κινητήρες 2.0L και 2.5L κυκλοφόρησαν επίσημα χθες 12 Απριλίου, ημέρα πριν από την εκκίνηση του Κινέζικου Grand Prix.
Διαβάστε επισης: Η Renault συνεργάζεται με την Alibaba για να ανεβάσει επίπεδο στην Κινεζική αγορά
Photos: China Daily/f1i.fr