Η Renault Κίνας πραγματοποίησε τη δεύτερη αυτόνομη επίδειξη οδήγησης στα μέσα μαζικής ενημέρωσης της Κίνας στη ζώνη πειραματισμού αυτόνομης οδήγησης της Renault στο εργοστάσιο Wuhan, την Παρασκευή.
Το πλήρως ηλεκτρικό Renault Zoe, έλαβε δημοσιογράφους για δοκιμαστικές βόλτες στη ζώνη αυτόνομης οδήγησης. Η οδήγηση έδειξε μια σειρά τεχνολογιών eyes-off και hands-off, συμπεριλαμβανομένης της διατήρησης λωρίδων, αυτόματης τοποθέτησης, αυτόματης πέδησης, ανίχνευσης εμποδίων και πεζών, αυτόματου συστήματος διεύθυνσης και βαθμονόμησης θέσης, με τη βοήθεια σχετικού εξοπλισμού και συστημάτων όπως ραντάρ, αισθητήρες, κάμερες, GPS, σταθμοί βάσης, χάρτες σε πραγματικό χρόνο.
Το ηλεκτρικό μοντέλο ήρθε από τη Γαλλία στην Κίνα για να παρουσιάσει την ηλεκτρική ενέργεια, τη σύνδεση και την αυτόνομη οδήγηση, που έχει ως όραμα η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία για το μέλλον της κινητικότητας με αυτοκίνητο.
«Το όχημα του μέλλοντος θα είναι ηλεκτρικό, συνδεδεμένο και αυτόνομο», δήλωσε ο Jacques Foulquier, αντιπρόεδρος της έρευνας και ανάπτυξης , Dongfeng Renault Automotive Company. “Η αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης ενσωματώνει την τεχνολογία αιχμής της αυτοκινητοβιομηχανίας και έχει άπειρες δυνατότητες αλλαγής του μέλλοντος”.
Είπε ότι δύο από τα τρία μελλοντικά στοιχεία, ηλεκτρικά και συνδεδεμένα, μπορούν πλέον να βρεθούν στα σημερινά προϊόντα της Renault στην Κινέζικη αγορά. Και τα δύο Renault Koleos και Kadjar έχουν ηλεκτρικές εκδόσεις και έχουν ασύρματη επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο και τη συνδεσιμότητα του κινητού τηλεφώνου.
Οι Κινέζοι μπορούν να συνδεθούν στο τηλεφωνικό κέντρο της Renault με το πάτημα ενός κουμπιού στην οροφή, να εντοπίσουν τα σημεία ενδιαφέροντος, να εντοπίσουν τα μέρη και να πλοηγηθούν στους προορισμούς.
Η Renault θα φέρει την αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης στην καθημερινή ζωή έως το 2018 και οι οδηγοί θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη λειτουργία ακόμη και σε αυτοκινητόδρομους. Επιπλέον, η Renault Nissan και η πρόσφατη συμμαχία με την Mitsubishi έχουν σχεδιάσει να ξεκινήσουν περισσότερα από 40 μοντέλα ικανά για διαφορετικά επίπεδα αυτόνομης οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των eyes-off, hands-off, και minds-off μέχρι το 2020.
Διαβάστε επίσης: Κίνα | Ανοίγει τις πύλες του το Κέντρο Τεχνολογίας της Renault, επιταχύνοντας την τοπική παραγωγή
Η Renault θέτει μεγάλη ελπίδα στην κινεζική αγορά, καθώς οι τοπικοί αγοραστές αυτοκινήτων έχουν την παράδοση να έχουν μια μακρά διαδρομή πίσω στη γενέτειρά τους κατά τη διάρκεια των διακοπών και οι κυβερνητικές υπηρεσίες εξετάζουν τον οδικό χάρτη ανάπτυξης έξυπνων σχετικών οχημάτων, σύμφωνα με τον Foulquier.
Η Κίνα αναμένεται να έχει το μεγαλύτερο αριθμό αυτόνομων οχημάτων οδήγησης, 8,6 εκατομμύρια, έως το 2035, συμπεριλαμβανομένων 5,2 εκατομμυρίων μερικώς αυτόνομων και 3,4 εκατομμυρίων πλήρως αυτόνομων οχημάτων, σύμφωνα με την έρευνα της Boston Consulting Group. Η αμερικανική εταιρεία παροχής συμβουλών διαπίστωσε ότι το 76% των Κινέζων ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι ανοικτοί στην αγορά ενός αυτόνομου αυτοκίνητου, υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο του 58%.
Στις 25 Σεπτεμβρίου 2016, οι Renault Group, Dongfeng Renault και Wuhan Caidian Eco-Development Group δήλωσαν τα σχέδιά τους για την από κοινού ίδρυση μιας αυτόνομης πειραματικής ζώνης οδήγησης στην κινεζικό-γαλλική Wuhan Ecological Demonstration City. Αυτό το συνεργατικό σχέδιο στοχεύει στην προώθηση της εφαρμογής της αναπτυξιακής ανάπτυξης του «13ου πενταετούς σχεδίου» της Κίνας και αφιερώνει στην προώθηση της ανάπτυξης της έξυπνης πόλης και της οικολογίας στο Wuhan (πόλη του εργοστασίου της Renault).
Τον Δεκέμβριο του 2016, ολοκληρώθηκε η κατασκευή της αυτόνομης ζώνης πειραματισμού οδήγησης της Renault στο Wuhan, με την πρώτη δοκιμή και επίδειξη αυτόνομης οδήγησης. Αυτή ήταν η πρώτη ζώνη πειραματισμού οδήγησης της Κίνας, η οποία είναι ανοιχτή στους τουρίστες, και οι επισκέπτες μπορούν να λάβουν μέρος στη δοκιμή και να δοκιμάσουν το αυτόνομο αυτοκίνητο πρωτότυπο της Renault.
Source/Image: chinadaily.com.cn