Η Renault, η οποία έχει στη Βρετανία το εργοστάσιο κατασκευής πλαισίου και την παραγωγή των κινητήρων της Formula 1 στη Γαλλία, δεν έχει καμία πρόθεση να αφαιρέσει τους πόρους ή το προσωπικό ως αποτέλεσμα του Brexit, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Renault Sport F1 Cyril Abiteboul.
Ερωτηθείς για τον αντίκτυπο στην αποχώρηση της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση το 2019, ο Γάλλος είπε ότι οι βρετανικές ομάδες με συμβάσεις χορηγίας σε δολάρια είχαν άμεσο όφελος λόγω της ασθενέστερης λίρας.
“Πρέπει να δούμε μακροπρόθεσμα πώς θα εξελιχθεί γιατί δεν είναι μια βιώσιμη κατάσταση”, πρόσθεσε.
“Τότε θα εξετάσουμε την μετακίνηση του προσωπικού, διότι σαφώς πρέπει να προσελκύσουμε ταλέντα από όλο τον κόσμο και πρέπει να διασφαλίσουμε ότι το Ηνωμένο Βασίλειο θα παραμείνει ένα μέρος που καλωσορίζει ταλέντα από όπου και αν βρίσκονται.
“Έχουμε πολλές μετακινήσεις προσωπικού μεταξύ Γαλλίας και Ηνωμένου Βασιλείου, κάτι που θα εξετάσουμε προσεκτικά.”
Η πρώην πρωταθλήτρια Renault αύξησε το προσωπικό της στο εργοστάσιο Enstone κατά 20%, δεδομένου ότι αγόρασαν την αποτυχημένη ομάδα της Lotus στα τέλη του 2015 και δήλωσαν ότι αναμένουν να έχουν περίπου 650 υπαλλήλους εκεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.
Ο Abiteboul είπε ότι η μεταφορά αγαθών ήταν λιγότερο ανησυχητική, δεδομένου ότι οι κινητήρες της Formula 1 μισθώνονται σε ομάδες και δεν πωλούνται.
“Όταν πρόκειται για υποθετικά σχέδια … δεν έχουμε πραγματικά σχέδιο, καθώς οικοδομούμε νέα κτίρια στο Enstone στο Ηνωμένο Βασίλειο, δεν έχουμε πραγματικά σχέδιο να κινηθούμε χτίζοντας κάπου αλλού”, δήλωσε.
“Υποθέτουμε ακόμα ότι οι άνθρωποι θα είναι λογικοί και εμπιστευόμαστε το Ηνωμένο Βασίλειο στο να προστατεύσει τη βιομηχανία τους και το μηχανοκίνητο αθλητισμό διότι είναι ένας σημαντικός κλάδος για το Ηνωμένο Βασίλειο”.
Ο Γάλλος κατασκευαστής προμηθεύει επίσης την Red Bull η οποία έχει βρετανική βάση και την ιταλική ομάδα της Toro Rosso.
Πρόσφατα η Renault έδωσε στην δημοσιότητα βίντεο με τις εργασιες επέκτασης των εγκαταστάσεων της Renault στο Enstone.