Ο Διευθύνων Σύμβουλος ανταγωνιστικότητας της Renault, Thierry Bollore έχει πάρει ‘εντολή’ από τον διευθύνων σύμβουλο Carlos Ghosn να αυξήσουν τη συνδυασμένη προσπάθεια που γίνεται από τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία και τους Ιάπωνες εταίρους της συμμαχίας, την Nissan.
Είναι το Νο2 στην Renault παράλληλα με τον Διευθύνων Σύμβουλο απόδοσης Jerome Stoll, τον επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ. Στον Bollore έχει ανατεθεί το να επιβλέπει την ανάπτυξη των προϊόντων, την κατασκευή και την αλυσίδα εφοδιασμού. Το πρώτο βήμα είναι να φέρει το 70% των μοντέλων της συμμαχίας στην πλατφορμα της Συμμαχίας (CMF) μέχρι το 2020 με τον Bollore να αναφερει ότι ήδη χρησιμοποιούν όλο το φάσμα της CMF από Α έως το D, με μοναδικό μοντέλο έξω από αυτήν να ειναι το νέο Twingo – ένα αυτοκίνητο που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Daimler.
Με το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι η εταιρεία θέλει να έχει τη μεγαλύτερη δυνατή αναλογία των κοινών τμημάτων και των κοινών αριθμών μερών, οι πλατφόρμες CMF επιτρέπουν επίσης το χαμηλότερο κόστος προμήθειας από τους προμηθευτές.
Η Renault-Nissan έχει ένα “σχέδιο σύγκλισης” που απαιτεί τη στενή ενσωμάτωση των μηχανολογικών, την κατασκευή, την αγορά και τους ανθρώπινους πόρους – με τις προβλεπόμενες εξοικονομήσεις από την ενότητα να αυξάνονται σε 4,3 δις ευρώ μέχρι το 2016 από 2,8 δις ευρώ που ήταν το 2013. Σύμφωνα με τον Bolloré, από τον περασμένο Νοέμβριο, όταν ξεκίνησε η διαδικασία, οι εταιρείες έχουν ήδη καταφέρει να ενσωματώσουν ένα μεγάλο μέρος των τμημάτων, με στόχο τη μείωση του κόστους παραγωγής, την ανάπτυξη και την περαιτέρω επέκταση σε αναδυόμενες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας.