Η Nissan έχει τη Nismo. Η Renault έχει τη Renault Sport. Η Alpine και η Infiniti βρίσκονται στα χωράφια των «γρήγορων». Και παρόλο που δεν μπορεί να είναι πια, η Mitsubishi δεν είναι παράξενο να προβεί και πάλι σε κάτι τέτοιο. Με την Dacia και το Sandero τι γίνεται;
Το μόνο εμπορικό σήμα στη Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi που δεν έχει τη δική της σειρά μοντέλων απόδοσης είναι η Dacia. Κοιτάζοντας αυτά τα δεδομένα με την αναβαθμισμένη ισχύ, θα λέγαμε ότι είναι καιρός αυτό να αλλάξει. Από τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Kleber Silva, αυτό το φανταστικό Dacia Sandero Sport θα ήταν ακριβώς το είδος του hot hatch που χρειάζεται η ρουμάνικη μάρκα. Δεν υπάρχουν φανταχτερά ηλεκτρονικά, καμία μετάδοση με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, κανένας γρήγορος γύρος στο Nurburgring…και φυσικά καμία μεγάλη τιμή. Απλά ένας πρόθυμος κινητήρας, ένας εύχρηστος επιλογέας ταχυτήτων, μια περιποιημένη ανάρτηση και εννοείται μεγαλύτερα φρένα.
Ακούγεται οικείο έτσι δεν είναι; Σκεφτείτε λοιπόν το Sandero RS (που απεικονίζεται κάτω σε λευκό) το οποίο εμπορεύεται η Renault στη Λατινική Αμερική. Το Sandero RS διαθέτει 145 ίππους από τον 4κύλινδρο κινητήρα των 2.0 λίτρων και είναι το πρώτο όχημα της Renault Sport που κατασκευαζεται εκτός Ευρώπης. Είναι ένα προσιτό εργαλείο οδήγησης με ανόθευτα στοιχεία που μπορεί να προσφέρει ευχαρίστηση σε στενούς δρόμους όπου ευδοκιμούν τα κάθε λογής hot hatch.
Τι λέτε θα σας άρεσε η ιδέα ενός Dacia Sandero Sport;
(carscoops.com)