Η Renault Ινδίας θα λανσάρει ένα MPV (Multi Purpose Vehicle) και ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης το επόμενο έτος για να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της σε 5% τα επόμενα δύο χρόνια.
«Είμαστε έτοιμοι με το επόμενο αυτοκίνητο. Έχουμε προϊόντα στα σκαριά τα οποία θα μας δώσουν όγκο πωλησεων ώστε να πιάσουμε το στόχο του 5% μεριδίου αγοράς σε διάστημα δύο ετών,” Ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Renault Sumit Sawhney.
Το μερίδιο αγοράς της Renault στην Ινδία είναι 2,6% και από το τέλος Μαρτίου και μετά, αναμένεται να αγγίξει το 3%, είπε ο Sawhney.
Με στόχο να αυξηθεί η εμβέλεια και η εύκολη παραλαβή προϊόντων της Renault προς στους πελάτες της, η αυτοκινητοβιομηχανία ελπίζει να έχει αντιπροσωπείες σε συνολικά 12 τοποθεσίες στην πολιτεία μέχρι το Δεκέμβριο.
Η Renault India Pvt Ltd, μια πλήρως ελεγχόμενη θυγατρική της Renault SAS France, προσφέρει σήμερα 5 μοντέλα στην αγορά της Ινδίας – το premium sedan Fluence, το πολυτελές SUV Koleos, το premium compact αυτοκίνητο Pulse, το SUV Duster και το premium sedan Scala.