Μια νέα γενιά κινητήρων της Formula 1 θα προκύψει το 2021, αντικαθιστώντας τους τρέχον υβριδικούς V6 turbo.
Σύμφωνα με το περιοδικό Auto Motor und Sport, οι τεχνικές προδιαγραφές για το μελλοντικό κινητήριο σύνολο – του οποίου η τεχνολογία θα απλουστευθεί – θα αποκαλυφθεί στις 31 Οκτωβρίου από την Liberty Media, κάτοχο των εμπορικών δικαιωμάτων του πρωταθλήματος.
Η πρόταση που βρίσκεται επί του παρόντος στο τραπέζι είναι: ένας bi-turbo V6, εξοπλισμένος με πιο ισχυρό MGU-K, αλλά χωρίς MGU-H και αποτελούμενο από τυποποιημένα εξαρτήματα για την ηλεκτρική γεννήτρια, την μπαταρία και τον υπερσυμπιεστή.
Πίσω στα παρασκήνια, η Mercedes και η Renault – που τροφοδοτούν έξι από τις δέκα ομάδες του πρωταθληματος – αγωνίζονται να κρατήσουν την MGU-H, η οποία ανακτά ενέργεια μέσω της περιστροφής του στροβίλου μέσω της διαστολής των καυσαερίων. Ωστόσο, αυτό είναι ένα πολύ περίπλοκο κομμάτι που η Liberty Media δεν θέλει να κρατήσει.
Τα στοιχήματα είναι σημαντικά για τη Formula 1. Σύμφωνα με τις προδιαγραφές που επιλέχθηκαν για αυτόν τον μελλοντικό κινητήρα, αρκετοί νέοι κατασκευαστές – πρώτοι από τους οποίους η Porsche και η Aston Martin – θα μπορούσαν να εισέλθουν στην F1 ήδη από το 2021.