Ξεκίνησε το 1971, η Formula Renault, από την οποία έχουν βγει περισσότεροι από τα 2/3 των οδηγών της F1, πρόκειται να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στην πλούσια και μακρά ιστορία της. Με την εμπειρία που αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια των δεκαετιών, το ενιαίο πρωταθλημα θα καλωσορίσει ένα νέο μονοθέσιο που θα πληροί τους κανονισμούς του F3R που αρχίζει από την σεζόν του 2019.
Ένα νέο μονοθέσιο
Για να επιτύχει αυτά τα αποτελέσματα, η Formula Renault ήταν πάντοτε σε θέση να εξελιχθεί και να προσαρμοστεί στις ανάγκες των πιο ελπιδοφόρων οδηγών της γενιάς τους, καθώς και να γίνει ένα αναπόφευκτο βήμα μετά από τα kart ή τα εθνικά πρωταθλήματα.
Το 2019, οι Renault Sport Racing και Tatuus θα συνεχίσουν την ιστορική σχέση τους με την άφιξη του νέου σασί Tatuus F.3 T-318, που θα τροφοδοτείται από έναν κινητήρα ισχύος 1.8 λίτρων του Mégane R.S. με ιπποδύναμη μεταξύ 270 και 300 ίππων. Η Michelin θα συνεχίσει να είναι ο μοναδικός προμηθευτής ελαστικών.
Το επίκεντρο της Renault Sport Racing στην ασφάλεια θα ενισχυθεί με αυτό το μονοθέσιο που θα ανταποκρίνεται στα τελευταία πρότυπα της κατηγορίας, όπως αποδεικνύεται από την παρουσία του Halo. Πιο ασφαλής, πιο ισχυρή και πιο αποτελεσματική, αυτή η νέα Formula Renault θα συμβάλει στην πυραμίδα της FIA, ενώ θα προετοιμάζει τους οδηγούς για το επόμενο επίπεδο.
Η ίδια φιλοσοφία
Η Formula Renault Eurocup, η μόνη κατηγορία που απολαμβάνει την επίσημη υποστήριξη ενός κατασκευαστή της F1, θα συνεχίσει να αναπτύσσεται για να ανιχνεύσει και να αναπτύξει τα αστέρια του αύριο.
Αληθινή με τη φήμη της, η Renault Sport Racing θα εξασφαλίσει ότι παραμένει ο δείκτης αναφοράς για την τεχνική και αθλητική δικαιοσύνη, ενώ παράλληλα συμβάλλει ενεργά στον έλεγχο του κόστους. Οι κανονισμοί θα είναι σύμφωνοι με εκείνους που ισχύουν ήδη. Θα επιστρέψει η μορφή δύο συλλογικών δοκιμών 50 λεπτών, δύο κατατακτηρίων 30 λεπτών και δύο αγώνων 30 λεπτών συν ένα γύρο. Θα οργανωθούν επίσης 12 ημέρες συλλογικών δοκιμών.
Με ένα καλενταρι με άρωμα F1, η Formula Renault Eurocup θα δώσει έμφαση στην ανάπτυξη. Οι πρώτες εννέα πίστες που επιβεβαιώθηκαν για τη σεζόν του 2019: Βαρκελώνη, Paul Ricard, Hungaroring, Monza, Nürburgring, Red Bull Ring, Silverstone, Spa-Francorchamps. Άλλη μια πίστα θα προστεθεί σύντομα για τους συνολικούς δέκα αγώνες κατά τη διάρκεια της σεζόν.
Όπως έχει συμβεί από το 2017, ο πρωταθλητής θα έχει την ευκαιρία να συμμετάσχει στην Renault Sport Academy και, εκτός από οικονομική υποστήριξη, θα αποκτήσει πρόσβαση σε διάφορα εργαλεία στα Enstone και Viry-Châtillon με στόχο την ανάπτυξή του στα ανώτερα επίπεδα.
Ένα ήδη πολυπόθητο grid
Πιστοποιώντας την εμπιστοσύνη των ανταγωνιστών στο πρόγραμμα Renault Sport Racing, όλες οι ομάδες που ήδη βρίσκονται στο πρωταθλημα έχουν εκφράσει την πρόθεσή τους να είναι στο grid το επόμενο έτος, ενώ αρκετές άλλες έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για το πρωτάθλημα.
Συνολικά, ένα grid περίπου 30 μονοθέσιων αναμένεται για τον πρώτο αγώνα της σεζόν του 2019, το 49ο στην ιστορία της Formula Renault.