Η κινεζική CATL θα προμηθεύσει μπαταρίες ιόντων λιθίου στις Renault και Nissan. Άλλη νίκη για τον Κινέζο κατασκευαστή που σκοπεύει να επιταχύνει την προϊοντική επίθεση του στις περιοχές τις Βόρεια Αμερική και Ευρώπης.
Τίποτα δεν φαίνεται να σταματά την άνοδο των Κινέζων κατασκευαστών στον τομέα των μπαταριών. Ήδη προμηθευτής αρκετών ευρωπαϊκών κατασκευαστών, μεταξύ των οποίων η BMW, η Volkswagen και η Daimler, η CATL έχει υπογράψει νέα σύμβαση προμήθειας με τη Renault και τη Nissan σύμφωνα με την ιαπωνική εφημερίδα Nikkei.
Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η CATL παράγει τις μπαταρίες του μοντέλου Sylphy, ενός 100% ηλεκτρικού sedan που παρουσιάστηκε από τη Nissan στο σαλόνι του Πεκίνου. Το πρώτο τοπικά κατασκευασμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Nissan, αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους και θα ενσωματώνει μια 38 kWh μπαταρία.
Στη Renault, λογικά θα εξοπλίσει το Kangoo ZE. Σε αυτό το στάδιο, δεν είναι σαφές εάν η CATL θα αντικαταστήσει πλήρως την κορεατική LG, τον σημερινό προμηθευτή μπαταριών του Kangoo, ή αν η συμφωνία θα αφορά μόνο ορισμένες αγορές. Να υπενθυμίσουμε βέβαια, ότι η χωρητικότητα, αυξήθηκε στα 33 kWh πέρυσι (διαβάστε περισσότερα).
Τροφοδοτώντας ελαφρά οχήματα, φορτηγά και λεωφορεία, η CATL επιταχύνει την επίθεσή της στις ευρωπαϊκές και αμερικανικές αγορές όπου ο κατασκευαστής σκοπεύει να εγκαταστήσει την παραγωγή των εργοστασίων.