Από το 2020, ένας κλασσικός υβριδικός κινητήρας θα προσφέρεται στο Clio και ένας plug-in υβριδικός στα Mégane και Captur. Αναπτύχθηκε από τη Renault, η τεχνολογία που ονομάζεται “e-tech” θα προσφέρει μεγαλύτερη απόδοση σύμφωνα με τα τρέχοντα πρότυπα του υβριδισμού.
Ιστορικά λίγο προσελκύετε από τα υβριδικά, η Renault αλλάζει τα μυαλά της. Με γνώμονα της αυξανόμενες συνέπειες των εκπομπών ρύπων και την άφιξη των ηλεκτροκίνητων μοντέλων μεταξύ των στενών ανταγωνιστών της, η Renault θα προσφέρει ένα κλασσικό υβριδικό σύστημα στο νέο Clio 5 και ένα plug-in υβριδικό σύστημα στα Mégane και Captur 2 από το 2020.
Ο Γάλλος κατασκευαστής εκμεταλλεύτηκε την παρουσίαση του ηλεκτρικού πρωτότυπου αυτοκινήτου πόλης K-ZE για να αποκαλύψει κάποια στοιχεία της τεχνολογίας “e-Tech”. Θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, σε κλασικό υβριδικό και plug-in υβριδικό, το σύστημα αναπτύσσεται από το 2011. Εξετάστηκε για πρώτη φορά το 2014 με το concept Eolab PHEV. Αναπτύχθηκε από τη Renault, ο κινητήρας e-Tech περιλαμβάνει στοιχεία που παρέχονται από τη Nissan: ο βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων και ο ηλεκτροκινητήρας παρέχονται από τον ιαπωνα σύμμαχο, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων σχεδιάστηκε από τη Renault.
Εάν το σύστημα βρίσκεται ακόμα σε φάση ανάπτυξης, οι υπεύθυνοι για την τεχνολογία Hybrid της Renault ανακοινώνουν την αυτονομία “μεταξύ 40 και 50 χλμ.” στα Mégane και Captur Plug-in Hybrid. Αυτή η έκδοση έχει μπαταρία 9,8 kWh έναντι 1,2 kWh για την κλασσική υβριδική έκδοση. Παρά τα παρόμοια χαρακτηριστικά με τα υβριδικά μοντέλα της σημερινής εποχής, η Renault υπόσχεται καλύτερη ανταπόκριση και “πιο ηλεκτρική ικανότητα οδήγησης από ό, τι υπάρχει στην αγορά σήμερα”.
Διαβαστε επισης:
Η Renault ανακοινώνει την άφιξη των υβριδικών Clio, Captur και Megane
Οι “πατέρες” της τεχνολογίας e-Tech μίλησαν στο Automobile-Propre.com αποκαλύπτοντας αυτά τα νέα στοιχεία: