Με τον τερματισμό της έκτης θέσης στο Silverstone, ο Nico Hülkenberg ισοφάρισε το καλύτερο αποτέλεσμα του στην σεζόν, αλλά και αυτό της Renault. Η γαλλική ομάδα πιστεύει ότι έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο με την RS17 και ελπίζει να παραμείνει σε αυτή την καλή ώθηση στην Ουγγαρία πριν από το καλοκαιρινό διάλειμμα.
“Ερχόμαστε στην Ουγγαρία με μια θετική αύρα λόγω της πρόσφατης απόδοσης στο αυτοκίνητό μας”, δήλωσε ο Abiteboul, διευθυντής της Renault Sport Racing. Δείξαμε στο Silverstone ότι συνεχίζουμε να βελτιωνόμαστε.
Οι εξελίξεις του πλαισίου, και ειδικότερα το νέο πάτωμα, μας έδωσαν τους οκτώ βαθμούς με τον Nico με τα δύο αυτοκίνητα να εμφανίζουν έναν καλό ρυθμό. Είναι σημαντικό να διατηρηθεί αυτή η βελτίωση και με τα δύο αυτοκίνητα στην πρώτη δεκάδα στην Ουγγαρία.
Θέλουμε να ολοκληρώσουμε το πρώτο μισό της σεζόν θετικά. Γι ‘αυτό, πρέπει να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα αξιοπιστίας μας. Γνωρίζουμε την κατάστασή μας και τις περιοχές που χρειάζονται περισσότερη προσοχή. Οι στόχοι μας παραμένουν αμετάβλητοι: θέλουμε να είμαστε 6η στις 30 Ιουλίου και 5η στο τέλος της σεζόν. “
Νέες αναβαθμίσεις
Σε μια πίστα όπως το Hungaroring, σε αντίθεση με τα εξαιρετικά γρήγορα κομμάτια του Silverstone, οι Hülkenberg και Palmer θα μπορούσαν να ωφεληθούν χάρη στις εξελίξεις που είδαμε στο Αγγλικό GP. Αναβαθμίσεις που πρέπει να διαδραματίσουν ρόλο στο ουγγρικό GP, το οποίο απαιτεί ένα ευκίνητο αυτοκίνητο στις ακολουθίες του δεύτερου τομέα της πίστας.
“Είχαμε σημαντικές αναβαθμίσεις στο Silverstone και περιμέναμε βελτιώσεις στη συνολική πρόσφυση και τη σταθερότητα”, δήλωσε ο Nick Chester, τεχνικός διευθυντής που είναι υπεύθυνος για το σασί.
Κάναμε το αυτοκίνητο πιο διαχειρίσιμο με περισσότερη αεροδυναμική υποστήριξη. Αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός και το έχουμε δει στις μετρήσεις που έγιναν στο αυτοκίνητο, έτσι είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτό θα συνεχιστεί. “
Ο Nick Chester αναφέρει επίσης ότι για το Grand Prix της Ουγγαρίας και η RS17 του Palmer θα λάβει νέο πάτωμα.
“Και τα δύο αυτοκίνητα θα έχουν το νέο πάτωμα. Θα έχουμε επίσης αλλαγές στο μπροστινό μέρος και ένα τροποποιημένο σύστημα ψύξης”.