Η Renault Samsung Motors παρουσίασε και επίσημα στο κοινό το νέο SM5 Nova, την τελευταία έκδοση της ναυαρχίδας του μεσαίου μεγέθους premium sedan της, τη Δευτέρα στη Σεούλ για να συνεχιστεί η ορμή των πωλήσεων της.
Η νέα SM5 Nova υιοθετεί την νέα εταιρική ταυτότητα της Renault και μπορεί να υπερηφανεύεται για την τεχνολογική ανδρεία και την καλύτερη απόδοση καυσίμου, όπως ανέφερε η εταιρεία.
Η αυτοκινητοβιομηχανία αύξησε τις ελπίδες για μια επανάληψη της περσινής επιτυχίας με το μικρο crossover QM3, με το SM5 Nova φέτος. Η επιτυχία του QM3 αύξησε τις πωλήσεις της Renault Samsung πέρυσι. Οι ετήσιες εγχώριες πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας αυξήθηκαν 33,3% το 2014.
“Η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο της πώλησης άνω των 30.000 μονάδων του SM5 στο τρέχον έτος”,
δήλωσε ο Park Dong-Hoon, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Renault Samsung, και υπεύθυνος για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ.
Για να επιτευχθεί ο στόχος, η αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να εισέλθει στην πριμοδότηση υγραερίου που χρησιμοποιείται ως καύσιμο στην αγορά ταξί.
“Η εταιρεία αναμένει το 40% των πωλήσεων της SM5 Nova να προέλθουν από τα ταξί»,
είπε ο Park.
Είναι σημαντικό για τη Renault Samsung η επίτευξη του στόχου το 2015 με τις πωλήσεις του νέου SM5 Nova, προκειμένου να διεκδικήσει εκ νέου την 3η θεση στις εγχώριες πωλήσεις από το 2016, ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Samsung Motors, Francois Provost κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου.