Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις αυτοκινήτων τον Μάρτιο αυξήθηκαν στο υψηλότερο επίπεδο για το μήνα, καθώς οι Fiat Chrysler και Renault εκμεταλλεύτηκαν μια σταθερή οικονομία για να προσελκύσουν περισσότερους αγοραστές.
Χάρη στις πρόσθετες εργάσιμες ημέρες λόγω των διακοπών του Πάσχα τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, οι εγγραφές στη βιομηχανία αυξήθηκε 11% σε 1,94 εκατομμύρια οχήματα τον περασμένο μήνα, όπως δήλωσε την Τετάρτη η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων με έδρα τις Βρυξέλλες. Η Fiat και η Renault κέρδισαν μερίδιο αγοράς εις βάρος του περιφερειακού ηγέτη Volkswagen και του νούμερο 2 PSA.
Η πτώση της ανεργίας και τα 15 διαδοχικά τρίμηνα της οικονομικής ανάπτυξης της ευρωζώνης συνέβαλαν στην αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στην Ευρώπη, στηρίζοντας τη ζήτηση του αυτοκινήτου. Ακόμα και η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη μετά τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο αντιστάθηκε στην επιβράδυνση που προκάλεσε το Brexit, καθώς οι πωλήσεις στη χώρα αυξήθηκαν κατά 8,4% τον περασμένο μήνα καθώς οι αγοραστές έσπευσαν να αγοράσουν μπροστά από τις αλλαγές φόρου οχημάτων που τέθηκαν σε ισχύ τον Απρίλιο.
Η Γερμανία, η μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης, σημείωσε κέρδος 11% τον Μάρτιο. Οι εγγραφές στη Γαλλία, εν μέσω έντονων αμφισβητήσεων, αυξήθηκαν κατά 7%. Στην Ιταλία, οι παραδόσεις αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 18%. Η ACEA συγκεντρώνει αριθμούς από τα 28 κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εξαιρουμένης της Μάλτας, συν την Ελβετία, τη Νορβηγία και την Ισλανδία.
Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της Volkswagen απέτυχαν να συμβαδίσουν με τη συνολική αγορά, +6,2% τον Μάρτιο. Αυτό οδήγησε το μερίδιο αγοράς της να μειωθεί στο 21,4% από 22,4% το προηγούμενο έτος. Τα προβλήματα που σχετίζονται με τα ντίζελ του κατασκευαστή έχουν διαρκέσει περισσότερο από ένα χρόνο στο σκάνδαλο εξαπάτησης των εκπομπών ρύπων.
Ο όμιλος PSA, ο οποίος συμφώνησε τον Μάρτιο να αγοράσει την γερμανική Opel απο την General Motors, είδε το μερίδιο αγοράς της, να μειώνεται στο 16,1% από 16,9%, υπογραμμίζοντας την ανταγωνιστική πίεση στην περιοχή.
Η Fiat Chrysler, της οποίας το Jeep Renegade και το Fiat 500X έχουν κερδίσει τους πελάτες στο αυξανόμενο τμήμα των SUV, αύξησε το μερίδιο αγοράς της στο 6,8% από 6,3%. Το Captur SUV της Renault και το Scenic minivan την βοήθησαν να κατακτήσει το 9,5% των αγοραστών αυτοκινήτων της Ευρώπης το Μάρτιο, από 9,2% το προηγούμενο έτος.