Σε αντίθεση με την βρόχινη περίοδο χρονομετρημένων δοκιμαστικών, η πίστα του Hungaroring πέρασε σε ένα ηλιόλουστο Grand Prix, φέρνοντας στο προσκήνιο τις εκτιμήσεις της διαχείρισης των ελαστικών. Τόσο ο Carlos όσο και ο Nico έκαναν δυνατές εκκινήσεις, αλλά αποδείχτηκε σκληρή διαδικασία για να προσπεράσουν. Ο Nico ήταν 10ος στο τέλος του πρώτου γύρου, αλλά τελείωσε στη δωδέκατη θέση, πιέζοντας σκληρά μετά από μια καθυστερημένη στάση για να αλλάξει σε ελαστικά Ultrasoft. Παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε, η ομάδα παραμένει στην τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο καλοκαιρινό διάλειμμα.
Nico Hülkenberg, #27, R.S.18-02: Ξεκίνησε 13ος, τερμάτισε 12ος
“Δεν είχαμε το ρυθμό στο μονοθέσιο σήμερα, και η ισορροπία ήταν φτωχή. Τελικά, δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι. Είχαμε ένα καλό προηγούμενο Σαββατοκύριακο αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο όχι, αλλά έτσι είναι αγώνες. Όταν δεν έχεις το ρυθμό, όλα γίνονται δύσκολα και έπεσα σε κίνηση τις περισσότερες φορές, πράγμα που έκανε τα πράγματα δύσκολα. Σκεφτήκαμε ότι αυτή η πίστα θα μας ταιριάζει, οπότε πρέπει να καταλάβουμε τι έχει γίνει αυτό το Σαββατοκύριακο και γιατί το μονοθέσιο ήταν δύσκολο να οδηγηθεί. Προσβλέπουμε στις δοκιμές αυτή την εβδομάδα πριν από το καλοκαιρινό διάλειμμα. Η ομάδα και οι μηχανικοί αξίζουν το διάλειμμα. “
Carlos Sainz, #55, R.S.18-03: Ξεκίνησε 5ος, τερμάτισε 9ος
“Ήταν ένας απογοητευτικός αγώνας . Είχα ένα δύσκολο πρώτο γύρο με τα Soft, έκανα καλή εκκίνηση μέχρι να με ωθήσουν εκτός πίστας και να χάσω κάποιες θέσεις. Καθώς ο αγώνας προχωρούσε, άρχισα να ανεβάζω ρυθμό και να μπαίνω σε μερικούς γρήγορους γύρους όταν εγκλωβιστήκαμε στην κίνηση. Αυτό δεν μας βοήθησε και μας κόστισε χρόνο εναντίον της McLaren, η οποία βγήκε μπροστά μετά την πρώτη στάση τους. Πρέπει να δούμε τι συνέβη εκεί, αλλά σίγουρα θα μπορούσαμε να κάνουμε τα πράγματα καλύτερα σήμερα. “
Cyril Abiteboul, υπεύθυνος ομάδας:
«Ήταν μια απογοητευτική μέρα για εμάς και γνωρίζουμε ότι είμαστε ικανοί για καλύτερα αποτελέσματα. Είχαμε ένα καλό ξεκίνημα και από τα δύο μονοθέσια, αλλά τότε ο Carlos έχασε θέσεις στον πρώτο γύρο. Ήμασταν πολύ συντηρητικοί όσον αφορά τα ελαστικά εκκίνησης, η στρατηγική και η ισορροπία του αυτοκινήτου δεν ήταν καλή. Έχουμε δύο ημέρες δοκιμών μπροστά μας εδώ στο Hungaroring για να εργαστούμε σε αυτούς τους συγκεκριμένους τομείς εκτός από την ολοκλήρωση ενός πολυάσχολου προγράμματος για αναπτυξιακά μέρη του μονοθέσιου για το δεύτερο μισό της σεζόν και οδηγίες για το επόμενο έτος.
“Εκτός από τη σημερινή κούρσα, μπορούμε να σκεφτούμε το πρώτο μισό της σεζόν ότι ευθυγραμμίζουμε με τον στόχο μας, αλλά δεν μπορούμε να ικανοποιήσουμε τον εαυτό μας μόνο με τη θέση του πρωταθλήματος μας. Πρέπει να επιταχύνουμε σε κάθε τομέα της ομάδας, έτσι ώστε όχι μόνο να επιτύχουμε το στόχο μας φέτος αλλά να διασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσουμε την πορεία μας προς το μακροπρόθεσμο σχέδιο μας να ανταγωνιζόμαστε σε υψηλότερο επίπεδο τα επόμενα χρόνια “.