Εξακολουθεί να υπάρχει μεγάλη συζήτηση σχετικά με το ποιο μηχανικό σύνολο θα κινεί το ολοκαίνουργιο Megane RS 2018. Παρόλο που τώρα γνωρίζουμε πώς φαίνεται ο χώρος του κινητήρα μετά την χθεσινή νέα διαρροή (διαβάστε περισσότερα), το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι ότι δεν είναι 2,0 λίτρων. Το πιο πιθανό είναι ο 1.8 λίτρων του A110.
Από τη θέση του καπακιού πλήρωσης λαδιού στο πώς το turbo πλαισιώνεται στα πλάγια του κινητήρα, καθώς και την καλωδίωση αισθητήρα λάμδα πορτοκαλί χρώματος, είναι κάποια στοιχεία που βλέπουμε στον 1,8 TCe Energy. Σε σχέση με τον 1.6 του Clio RS, ο νεοφερμένος κινητήρας αναπτύσσει 252 ίππους και 320 Nm ροπής στην A110. Το Megane RS, όμως, θα αναπτύσσει σχεδόν 300 ίππους.
>Νέα διαρροή για το νέο Renault Megane RS 2018
Από τις νέες φωτογραφίες που διέρρευσαν στο διαδίκτυο, η φωτογραφία από το εσωτερικό αποκαλύπτει κάτι ύψιστης σημασίας για τους ενθουσιώδεις των hatchback. Το κουμπί το οποίο στο κανονικό Megane γράφει “ECO” φέρει ετικέτα R.S. Drive. Δίπλα στο κουμπί που έχει μεγαλύτερη σημασία, φαίνεται ότι η Renault έβαλε το κουμπί που απενεργοποιεί το traction control.
Αντί να κάνει τα πράγματα με τον εύκολο τρόπο, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδίασε το Megane RS με δύο επιλογές μετάδοσης στο μυαλό της. Πρώτα, υπάρχει το εξατάχυτο κιβωτιο ταχητητων, ομορφαρισμένο από κόκκινους τόνους και ραφές (όπως βλέπουμε στην φωτογραφία επάνω) και το προαιρετικό αυτόματο διπλού συμπλέκτη, που θα να είναι παρόμοιο με το κιβώτιο 7 ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη που βρίσκεται στο Alpine.
Η Renault έχει επιβεβαιώσει ότι οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν πλαίσιο μεταξύ Sport και Cup. Είναι επίσης επίσημα γνωστό ότι το όχημα θα έχει τετραδιευθυνση (4Control).
Πηγή: autoevolution.com
Image Source: facebook.com/virtuel.car