Στο Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης η Renault παρουσίασε τον ανανεωμένο κινητήρα του ZOE. Το εύρος του ηλεκτρικού ZOE επεκτάθηκε πλέον στα 240 χιλιόμετρα χάρις ενός νέου ηλεκτροκινητήρα με κωδική ονομασία R240 σε συνδυασμό με μια μπαταρία που διαθέτει ένα βελτιστοποιημένο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης.
Ο R240 είναι ένας νέος κινητήρας της Renault, σχεδιασμένος από τους μηχανικούς του Technocentre και το εργοστάσιο Cléon όπου ο κινητήρας κατασκευάζεται (Το εργοστάσιο Cléon δεν είναι μακριά από το Flins, τη μονάδα παραγωγής του Zοe).
To ZOE διαθέτει πλέον 30 χιλιόμετρα επιπλέον εύρος, παρέχοντας στο αυτοκίνητο το καλύτερο εύρος στην συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων. Ο νέος κινητήρας διαθέτει νέο σύστημα φόρτισης ονόματι Cameleon το οποίο επιτρέπει ταχύτερη φόρτιση στο σπίτι (3 kW και 11kW).
Ποιο συγκεκριμένα:
1. Μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερος χρόνος φόρτισης
Το νέο Zoe με το νέο (R240) μοτέρ προσφέρει βελτιωμένες επιδόσεις (και καταναλώνει λιγότερη ενέργεια), ενώ παράλληλα θα προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερους χρόνους φόρτισης. Με το πρωτοποριακό σχεδιασμό και την αρχιτεκτονική, ο κινητήρας βασίζεται στην τεράστια εμπειρία της Renault στα ηλεκτρικά οχήματα, 95 ευρεσιτεχνίες έχουν κατατεθεί μέχρι σήμερα.
Εστίαση σε δυο τομείς: βελτίωση της ηλεκτρονικής διαχείρισης για τη μείωση της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας για την κίνηση και ένα νέο σύστημα φόρτισης για τη μείωση του χρόνου φόρτισης σε χαμηλά επίπεδα ισχύος.
2. Μικρότερος, και πιο αποδοτικός κινητήρας
Κατά το σχεδιασμό του νέου κινητήρα, η Renault επικεντρώθηκε στην ενσωμάτωση συστατικών τα οποία βοήθησαν στην μειώσει του μέγεθος του κινητήρα κατά 10% χωρίς να θυσιάζεται η απόδοση. Αυτό ανοίγει νέες ευκαιρίες για τον κινητήρα στο να τοποθετηθεί σε μικρότερα αυτοκίνητα.
Ο R240 είναι ένας σύγχρονος ηλεκτρικός κινητήρας με ισχύς εξόδου 65kW και ροπής 220 Nm. Διαθέτει επίσης έναν ενσωματωμένο φορτιστή Cameleon. Συνοπτικά οι σχεδιαστές περιστράφηκαν γύρω από την ολοκλήρωση, την συρρίκνωση και την απλούστευση.
- Ένταξη: Οι μονάδες πλέον δεν στοιβάζονται, αφού αντικαθίστανται από πλήρως ενσωματωμένες μονάδες.
- Downsizing: έχουν μικρότερες ενότητες έχουν σχεδιαστεί και συναρμολογούνται για να καλύψουν τις συγκεκριμένες απαιτήσεις.
- Απλούστευση: ένα σύστημα ψύξης του αέρα χρησιμοποιείται για την συναρμολόγηση (αγωγοί μεταξύ των ενοτήτων έχουν αφαιρεθεί). Μόνο ο ηλεκτρονικός ελεγκτής εξακολουθεί να είναι υδρόψυκτος.
«Τρία σε ένα»: το κουτί διασταύρωση, η ηλεκτρονική μονάδα ισχύος και ο Φορτιστής Cameleon είναι τώρα σε μία ενιαία μονάδα που ονομάζεται Power Electronic Controller. Η μονάδα εν κατακλείδι είναι 25% μικρότερη.